Home Netizen “Untung awk dpt bapa saudara yg sygkan anak saudara, tmbah sebak bila...

“Untung awk dpt bapa saudara yg sygkan anak saudara, tmbah sebak bila dpt tau ayah dia dh meninggal” -Netizen

192
0

Menerusi perkongsian klip durasi pendek ini disiarkan oleh akaun Tiktok zadeema_asma, dan telah ditular baru-baru ini.

Dalam video klip ini menunjukkan di mana pengantin wanita di dukung oleh bapa saudaranya dari terkena hujan dan basah, namun reaksi pengantin tersebut kelihatan sebak dengan situasi itu. Dikatakan oleh pemilik akaun Tiktok ini, bapa saudara kepada pengantin tersebut merupakan suaminya dan dikhabarkan bahawa bapa kepada pengantin itu sudah meninggal dunia dan juga merupakan adik kepada suami beliau. Namun situasi ini telah menarik perhatian ramai di media sosial.

Netizen turut memberi komen mengenai sitausi ini, mengatakan berasa hiba dengan reaksi pengantin wanita itu di mana beliau menahan sebak kerana melihat bapa saudaranya menjalankan tanggungjawabnya seorang bapa sebagai ganti. Ada juga yang mengatakan pengantin tersebut sememangnya beruntung mempunyai bapa saudara yang prihatin dan sayang terhadap anak saudaranya. Perkongsian video klip di Tiktok ini telah mendapat sambutan orang ramai sebanyak 1M penonton, 107.9K sukaan dan 2516 komen.

Pemilik akaun ini juga menulis kapsyen seperti dibawah:

“Alhamdulillah…tanggungjawab bapa saudara kpd anak saudara yang telah kematian arwah bapa telah selesaikan. Sedih tgk situasi ini. Betapa kasihnya suami terhadap anak arwah adiknya”

Baca lagi: “Sedih, Kucing Tidur Di Kubur Arwah Tuannya”-Buat Ramai Sebak

Baca lagi: “Ingatkan Kita Dh Susah.. Rupanya Ramai Lg Susah”-Pengorbanan Seorg Ibu Buat Netizen Sebak

Lihat klip durasi pendek reaksi pengantin wanita ini:

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Rose Biru (@rosebirumedia)

Lihat apa juga kata orang ramai:

@Cik Ain Azwa: ada tengok video dri dlm rumah td .. lps pakcik dia hantar ke pelamin tu pakcik dia nk cepat masuk uma.. tp sebenarnya pakcik dia tahan air mata ..

@ilahamid: Aku Rasa pakcik dia nie memang sayang anak buah dia nie.. Amanah dh di laksanakan.Nak lepaskan anak buah pada lelaki yg akan ambil alih tanggung jawab

@nothavethename: Selepas ayah meninggal kemalangan,saya dan adik2 mendapat limpahan kasih sayang dari 6 pakcik. Rindu buat 4 yg telah kembali di sisi Allah

@n_achik: gugurnya airmata adalah tanda kasih sayang

@YayaManjaa24 : Xramai kn yg kasih kt anak sedara lepas kematian abg/adik.

@Pieqa Muin: sebak tgk tp tu lah bile kenangkn kalo bpk aq yg angkt aq ni..mau slipdisc beliau..

@aain.azman: dekat dunia ni mmg masih ada bapak saudara mak saudara yg terlalu baik. moga Allah angkat darjat mereka

@Liny Rosli: lepas tgk auto doa dlm hati anak sy dpt layanan mcmni seandainya umur kami tak panjang..

@nrhzzi: semalam dah tengok tapi ingat ayah dia. ni ayah saudara pulak. bertambah sedih aku

@ashashaidi: untung awk ada bpa sedara yg lyn seikhlas sorg ayh. sya dlu lps abh meninggal, terus hilng ksih syg sorg ayh. urusan kwen urus sndiri 100%

PERHATIAN: Pihak Rose Biru Media tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak Rose Biru Media juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Jangan lupa komen yang baik baik sahaja.

Sumber: Tiktok dan Instagram

Previous article“Selamba Je Dia Nyanyi Lagu Madah Berhelah, Dah Macam Ziana Zain..” – Nyanyian ‘Akak Pizza’ Tarik Perhatian Ramai
Next article“Snggup ayah dia teman kat tingkap sbb tak boleh nk masuk melawat” -Netizen
Seorang yang suka berimaginasi dan amat meminati penyanyi nombor satu negara, Dato' Siti Nurhaliza. Mungkin kelihatan comel dan tidak merbahaya, namun amat menyukai novel bergenre aksi-thriller. Hati-hati!

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here