Home Netizen Seorang Wanita Kesal, Burger Yang Dibelinya Berkulat Dan Tidak Segar

Seorang Wanita Kesal, Burger Yang Dibelinya Berkulat Dan Tidak Segar

150
0

Seorang wanita berasa amat kesal setelah burger yang dibelinya di sebuah restoran makanan segera baru-baru ini. Katanya, dia dapat mengenal pasti bahawa roti burger tersebut sudah pun mula kulat, dan daging tersebut seolah-olah tidak segar.

Siapa sahaja yang tidak berang setelah order dan dapat burger sebegitu rupa. Kita yang bayar, sudah semestinyalah kita mempunyai hak untuk komplain terhadap kes yang sebegitu.

sinetronmalaya.com Seorang Wanita Kesal Burger Yang Dibelinya Berkulat Dan Tidak Segar bcibc

Baca juga :Rafizi Ramli Minta Peniaga Dan Pengusaha Restoran Memberi Kerjasama Dgn Harga Penurunan Makanan

Baca juga :Bekas Jutawan Terkenal, Terkini Ikat Perut Terpaksa Jual Makanan Tepi Jalan Bayar Hutang RM29 Juta

Wanita tersebut juga telah meluahkan terhadap rasa ketidakpuasaan hatinya di lama Facebook miliknya yang bernama Dhia Fadhila.

sinetronmalaya.com Seorang Wanita Kesal Burger Yang Dibelinya Berkulat Dan Tidak Segar vghvgh

Katanya,”Ambe (saya) bukan nak buka aib orang! Ambe (saya) kecewa dengan kejadian hari ning (ni). Berasa nak makang (makan) ayam punya pasal. Tapi ni yang ambe (saya) dapat dengan harga yang dibayar.

“Ambe (saya) dapat roti keras kejung, berkulat, ayam tak masak, ayam berbau macam ayam lama. Kecewa rasanya,” tulis wanita itu.

Dia tidak pernah menyangka bahawa dia akan mengalami situasi sebegini. Selama ini, lama tengok feedback dan komplain dari warganet sahaja. Namun, kali ini dia sendiri yang merasai perasaan yang sebegini.

Tidak dapat dinafikan bahawa sebagai pembeli pun, kita mempunyai hak untuk komplain akan ketidak puasan hati kita. Namun, jika hal tersebut adalah hal yang minimun, boleh saja kita bertoleransi dan menegur pekerja akan perkara tersebut.

Sumber : Instagram

Previous articleSeorg Wanita Ditahan, Sakan Berbelanja Di Pasaraya Guna Kad ATM Org Lain
Next articleBaru Je Puteri Sarah Berangkat Tunai Umrah, Sekali Ira Kazar Bakar Benda Ni

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here