Home Netizen “Beri Laluan…The Real King Nk Lalu..”-Rakaman Ular Melintas Di Jalan Raya

“Beri Laluan…The Real King Nk Lalu..”-Rakaman Ular Melintas Di Jalan Raya

199
0

Ular merupakan haiwan yang tinggal di hutan. Namun ada juga ular yang seringkali tersesat di perkampungan manusia sehingga membuatkan manusia takut dengan keberadaan ular tersebut. Baru-baru ini tular sebuah video di tiktok @iekamey di mana terdapat penampakan seekor ular yang sedang melintas jalan. Keberadaan ular tersebut membuatkan kereta di situ berhenti untuk memberi laluan kepada ular tersebut. Banyak komen yang ditinggalkan oleh netizen di ruangan komen.

“respek utk driver. bg haiwan tu lintas jalan.”

“org tua2 ckp kalau ada ular melintas jgn dilanggar sbb apa tu tk tahu la tu pantang org dulu2..”

“org tua tua ckp kalau dah terlanggar ular , kita kena patah balek ikut jalan laen. jgn terus ikut jalan yg kita langgar tu”

Baca juga : “Bau B4ngkai” -Wanita Ini Temui Ular Sawa Sepanjang 3.6 Meter Dlm Enjin Kereta

Baca juga :“Adeh Mcm Tu Je Dia Pegang Ular Tu”-Pegang Ular Mcm Pegang Mainan

Lihat video di bawah :

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Rose Biru (@rosebirumedia)

Lihat juga komen netizen :

@fr. : bagi laluan saya nak lalu sekejap baru lepas melawat kawasan, sekarang nak menyorok pulak. ahnassss disini bakar kulit ayeee tau

@Missz MoVin Onn : ular ape tubang saya pernah tindih ular jugak ular

@nieta : tp bahaya jgk klu berhenti kat selekoh..klu kete blkg laju, mau kena langgar

@Jannah Fadzil : Dulu masa mengandung, terlanggar bewak. Balik menangis sepanjang jalan, mertua tnya pasaipa ni.. kita kan takut org cakap takleh aniaya haiwan

@yatiesalina Serawakian : beso nyo ular tu, dia sesat tu carik tpt belindung

PERHATIAN: Pihak Rose Biru Media tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak Rose Biru Media juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Jangan lupa komen yang baik baik sahaja.

Sumber: Tiktok dan Instagram

Previous article“Jangan Mcm2 Dengan Anak No 2”-Senyap2 Buat Kerja, Anak Practice Renovate Rumah
Next article“Masyallah Sedap Sungguh Suara Adik Si Comel Ni.”-Netizen

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here