Home Hiburan “Masyallah Sedap Sungguh Suara Adik Si Comel Ni.”-Netizen

“Masyallah Sedap Sungguh Suara Adik Si Comel Ni.”-Netizen

192
0

Jika dilihat pada masa kini, ramai anak muda yang mempunyai bakat terpendam dalam nyanyian. Nyanyian mereka seolah-olah seperti penyanyi yang sebenar jika diperdengarkan.

Baru sahaja semalam tular sebuah video nyanyian budak perempuan di akaun tiktok @asyraf_shubri. Apa yang paling membuat netizen kagum adalah budak tersebut bukan menyanyi lagu-lagu yang biasa tetapi dia menyanyikan sebuah lagu bahasa arab yang sedang viral ketika ini. Rata-rata netizen berasa amat kagum mendengarkan nyanyian tersebut dan mereka memuji suara budak perempuan tersebut. Dahlah comel manis je bertudung litup.

“adik ni nyanyi jelas makhraj huruf.. tu jadi sedap”

“adik abg jarang meremang bulu roma..klu merdu auto meremang..sampai ke tengkuk dik oiii ..”

“Subahanallah..sedap sungguh suara..”

“comel nye dik .. suare pun sedap .. muke dgn suare same naik .. comel.. SUBHANALLAH”

“masyaallah. merdunya.. lagu mcmni la patut kita serapkan kat anak2 kita.. lancar setiap sebutan”

Baca juga : “Baru Darjah 4, Tapi Matang Betul Suara Dia. Sebiji Macam Aina Abdul..” – Netizen

Baca juga : “Dah La Suara Sedap. Handsome Pulak Tuu”-Nyanyian Budak Penjual Buah Tarik Perhatian

Lihat nyanyian penuh di bawah :

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Rose Biru (@rosebirumedia)

Lihat juga komen warganet :

@sitiatikah032 : sedapnya suara adik.. terbaik

@KILAT : kembang kecut hidung aih..suka tengok,nt bsr jd guru agama ya adik

@suesuez84 : sedapnya suara dia..

@atomen sya : dia nyanyi lagi sedap nok , kita punya confident sampai nyanyi kat mic woo

@tulip_purple : Subhanallah….hebatnya ibubapa dapat mendidik anak seperti ini

PERHATIAN: Pihak Rose Biru Media tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak Rose Biru Media juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Jangan lupa komen yang baik baik sahaja.

Sumber: Tiktok dan Instagram

Previous article“Beri Laluan…The Real King Nk Lalu..”-Rakaman Ular Melintas Di Jalan Raya
Next article“Lelaki Ni Terima RM20k Masuk Dalam Akaun Bank”-Lihat Apa Yang Dia Lakukan, Dipuji Ramai

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here