Home Semasa “Zaman Skrg Budak Kecik Pun Pandai Buli.”- Luahan Ibu Apabila Anaknya Dibuli

“Zaman Skrg Budak Kecik Pun Pandai Buli.”- Luahan Ibu Apabila Anaknya Dibuli

123
0

“Memang celaka budak sekarang ni. Patutlah mak bapak bagi kat sana. Dia buat taik pulak kat anak orang. Bila kena kat anak aku sakitnya hati aku. Perangai tak serupa maksud camtulah”

Begitulah caption yang ditulis oleh seorang ibu apabila mengetahui anaknya dibuli.Hati ibu mana yang tak risau dan sedih apabila mendengar berita seperti itu.

“zaman skrg bdk kcik pn pndai buli..ank sy kne dekat pdang mainan ade la sorg 2 ni tnjuk belang dia. skli dia tgh buli ank sy tu sy lalu mmg kne maki”

Baru-baru ini di tiktok @LadysPaint tular satu video dimana seorang ibu membuat luahan apabila mengetahui bahawa anaknya dibuli di sebuah asrama badminton yang terletak di Kajang. Ibu tersebut memberitahu bahawa dia percaya pada coach di situ memandangkan orang lain juga dijaga elok. Dikatakan pada pukul 6 anak dia menelefon memberitahu bahawa dia taknak balik dan ingin bermalam di situ. Namun, pada pukul 9, anaknya menelefon semula dan mengatakan bahawa dia ingin balik. Si ibu berasa pelik kenapa anaknya boleh berubah fikiran. Tambahnya, ketika anaknya menelefon, anaknya itu sampai menangis teresak-esak. Anaknya memberitahu bahawa ada seorang budak menolaknya. Punca anaknya ditolak kerana anaknya dituduh mengambil baju dan seluar salah seorang penginap di situ.

Lihat video penuh di bawah :

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Rose Biru (@rosebirumedia)

Lihat juga komen warganet :

@Panggil je makcik ema : Klu sy ambik bw blk dh…sbb takut budak tu balas lg..kan da libatkan coach,kang dia xpuas haty lg

@Norhayati mohamad : biasa lh sis ..ank saya skrang pon kne buli dari segi mental dn emosi

@Alipp : Adik aq form3 kena buli dgn budak form 5 sampai lebam ii aq apalagi gi skolah cg buat gitu ii jee masa balik sekolah aq tunggu budak tuu bagi sebijik

@Safiny Ibrahim : Ank sy darjah 1 hari ni kena tumbuk kat perut..bgtau mak bdk tu, mak dia boleh tanya sebab apa anak sy kena tumbuk..terpinga2 aq dpn phone aq

@BUBU : anak buah sy pun kena buli darjah satu ada budak baling songkok dekat bumbung..tapau duit lah .buka baju seluar lah sy plk yg tak tido mlm fikirkan

@MOMMYzaraa : cerita lebih kurang…ank yg xpernh nagis..tiba2 call nagis… akhirnya keluar juga tahfiz…

Baca juga : “Nk Brhenti Jdi Perempuan, Hari-Hari Kna Buli…” -Rmai Sebak Dgn Reaksi Dekta Menangis, Tak Tahan Dibuli

Baca juga : “Klu Aku Tak Turun Mesti Dpt Teman Mama…”- Luahan Hati Anak Perempuan Kehilangan Mamanya

PERHATIAN: Pihak Rose Biru Media tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak Rose Biru Media juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Jangan lupa komen yang baik baik sahaja.

Sumber: Tiktok dan Instagram

Previous article“Anak Bujang Nak Susukan Adik Siap Pakai Tudung Ibunya” -Netizen
Next articleRemaja Jepun Jilat Sushi Di Atas Convenyer ! Syarikat Rugi Hampir RM500 Million

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here