Home Kehidupan “Anak Bujang Nak Susukan Adik Siap Pakai Tudung Ibunya” -Netizen

“Anak Bujang Nak Susukan Adik Siap Pakai Tudung Ibunya” -Netizen

239
0

Menerusi perkongsian klip durasi pendek ini disiarkan oleh akaun Tiktok yatie810, dan telah ditular baru-baru ini.

Dalam video klip ini menunjukkan di mana seorang budak lelaki memberi adiknya yang masih kecil minum susu, namun reaksi budak lelaki ini buat ramai yang terhibur. Ibunya juga terhibur melihat anak bujangnya itu memakai tudung agar adik beliau menyangkakan bahawa yang memberi susu tersebut adalah ibunya. Ibu beliau juga mengatakan anaknya ini selalu menolong ibunya menjaga adik di rumah.

Netizen turut memberi komen mengenai situasi ini, mengatakan terhibur melihat budak lelaki tersebut ingin menolong ibunya menjaga adik sehingga memakai tudung milik ibu beliau. Ada juga yang hampir memberi kecaman kepada mereka berdua kerana disangkakan budak lelaki itu adalah perempuan. Oleh itu, klip durasi pendek ini juga telah membuatkan orang ramai terhibur melihat gelagat budak lelaki ini. Perkongsian video klip di Tiktok ini telah dapat sambutan orang ramai sebanyak 140.3K penonton, 7250 sukaan dan 268 komen.

Baca lagi: “Lempar Batu Ke Pengunjung, Anak Monyet Dirotan Ibunya”-Sebijik Macam Perangai Mak-Mak

Baca lagi: “Anak Ummi Sungguh Lah Awak Ni Bilal”-Terlebih Manja Simpton Nak Dapat Adik.

Lihat klip durasi pendek reaksi budak lelaki ini menolong ibunya beri susu kepada adik:

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Rose Biru (@rosebirumedia)

Lihat apa juga kata orang ramai:

@Anna Amine: akak percaya dik, kau akan jadi anak yang baik untuk ibumu. suami yg baik utk isterimu.

@Miiss Saza: Hahaha..mula2 terkejut, apa lar akk ni pakai tdung sluar pendek…Pastu baru baca caption.. LOohh si abang rupenye

@Geniussonn: Hahahahahah ni lawak. Terhibur acik dik.. bagus sangat abg mcm ni. Ibu, jgn lupa bagi abg me time jugak ye. Kesian dia jaga adik. Alhamdulillah

@Eila Ahmad: dalam kelakar sejuk perut Ibu mengandung.. pandai tolong ibu dia jaga Adik..

@Cat. : Semoga jadi anak soleh dikkk. Pandainyaa tolong ibu jaga adik.

@Tengku Naura: nasib acik bc caption dlu dik, kalau mmg kena ceramah psl tak tutup auray dgn sempurna

@FARA: Ank solleh, untung isterinya nnti. Byk mmbantu uruskn anak.

@SAKINAH NUR: betuah betul ar..sy igtkan bibik pakai tdung suar kontot , adoiii kelakar la

@Marcella Diana: Pecaya la,besar nnt dia akan jadi suami yg hebat..sbb dia dah paham peritnya jaga anak & jadi ibu

PERHATIAN: Pihak Rose Biru Media tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak Rose Biru Media juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Jangan lupa komen yang baik baik sahaja.

Sumber: Tiktok dan Instagram

Previous article“Astagfirullah, Berani Betul Korang Aniaya Orang Dekat Dunia”-Aamyra Rosli Kena Scam RM240,000
Next article“Zaman Skrg Budak Kecik Pun Pandai Buli.”- Luahan Ibu Apabila Anaknya Dibuli
Seorang yang suka berimaginasi dan amat meminati penyanyi nombor satu negara, Dato' Siti Nurhaliza. Mungkin kelihatan comel dan tidak merbahaya, namun amat menyukai novel bergenre aksi-thriller. Hati-hati!

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here