Home Kisah rakyat “Nasib Baik Tak Kena Sondol..” – Tengah Makan Tiba-Tiba Lembu Masuk Kedai...

“Nasib Baik Tak Kena Sondol..” – Tengah Makan Tiba-Tiba Lembu Masuk Kedai Makan

327
0

Menerusi halaman tiktok, tular satu video kongsian @nikamira di mana segerembolan lembu tiba-tiba masuk ke dalam kedai makan.

“Tengah makan tiba-tiba lembu buat rombongan Cik Kiah pulak. Nasib baik tak kena sondol..”

Klip video tersebut mencecah sebanyak 1 juta tontonan dan 100 ribu sukaan. Rata-rata netizen berdekah dan terhibur melihat video tersebut. Ramai yang pelik kenapa lembu itu lalu di dalam kedai, mungkin dia pun nak makan sekali kut..

Klik Di Bawah Untuk Lihat Video Penuh

 

View this post on Instagram

 

A post shared by @rosebirumediacom

Jom Tengok Apa Kata Netizen

@Mar_Fit14: mesti ada roadblock kat depan kan, tu lembu singgah kedai nak minum

@oyen: mksudnya pakai baju merah x kena sondol la ye

@Kak Fiq | ZiMFiQ: kemana tu, dapur ke? fresh sgt tu

@adudu good: tuan kedai bilek:daging habis
lembu bilek:jangan risau kami akan membantu untuk membagi daging kami

@@๐Ÿฆ…: Macam cerita jumanji ni

@Amynn ๐Ÿ’™: Dia singgah sambil duduk atas kerusi isap rokok melepak… Stail do ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

@ruu ๐ŸŒ: Dah bosan lepak kandang agaknya

@Dexter_Awit: Setelah saya teliti..tapak kedai makan ni ada la laluan bunian lembu

@Tuah Anak: kedai ni baru buka ke…dia da kacau laluan tu…

@Nusuwana Wawa๐Ÿ‡น๐Ÿ‡ญ๐Ÿ‡ฒ๐Ÿ‡พ: Lauk fresh dah sampai

@dynnn: pakmatwestern segar

Previous articleBradley Cooper Malaysia, Nyanyian Aqasha Buat Ramai Jatuh Cinta
Next articleIsu Langgar Kontrak dan Bayaran Ganti Rugi RM200,000, sekali A.Aida Persoal Sikap Amelia Henderson

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here