Home Kisah rakyat Kucing Peliharaan Dimakan Ular. Meraung Kesedihan Buat Ramai Sebak

Kucing Peliharaan Dimakan Ular. Meraung Kesedihan Buat Ramai Sebak

135
0

Kucing peliharaan, kalau kita dah jaga lama. Sudah pasti kita akan sayang seperti keluarga sendiri.

Sama juga seperti manusia, jika kucing peliharaan mati sudah tentu tuannya akan begitu sedih. Hal ini kerana mereka amat menyanyangi kucing tersebut.

Menerusi halaman tiktok, tular video kongsian Eaya Zainuddin di mana kucing peliharaannya dimakan ular. 2 ekor kucingnya mati . Seekor disedang dibelit ular manakala seekor lagi sudah berada di dalam perut ular.

“Berlarilah selajunya di langit. Semoga Haehae(nama kucing) jumpa Kak Cha dekat sana nanti..”

Klik Di Bawah Untuk Lihat Video Penuh

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Rose Biru (@rosebirumedia)

Jom Tengok Apa Kata Netizen

@Linda🕊: Mcm ni la ak ngis msa kucing ksygn ak pegi, ak mraung pggil luna luna..xlma kmdian Allah gntikn dgn zuriat yg dh 6y ak tggu..Baik kn Allah

@❥ֆɦɛɛʟօռɢɢɢ: Ini baru kucing…blm lagi org yg dia syg pergi tuk selamanya..sayu hatii tguk😭

@Faiz.Aizif: SELALU RASA BILA ANJING2 KENA RACUN 😭

@syazLee: cukop lh aku dlu camni.. sejak itu aku Tak bela mne² haiwan sakit tu Tak tahu nk kabo

@𝙰𝚖𝚢 𝚃𝚒𝚝𝚘𝚝’𝚜: a cat better than a thousand friend🥺

@FARISRAHIMIE 📸: Pernah tgk ular belit kucing.. Ular besar betis.. Mmng kucing tu dh xde.. aku tarik ekor ular tu then dia lepaskan.. nak tangkap ular tu lari hmm

@RESEPI DAPUR CIKWANI 👩🏻‍🍳: dgn kita2 ngalir air mata

@TAUKE NASI LEMAK RM1: Aku dapat rasa skitnya ..

@ᖴᗩTEᑎ*ᕼOST ᗷᖇG ᗪᗩᑭO: kawan dgn haiwan lg byk dihargai dr kwn dgn manusia🥺yg faham je rasa kehilangan tu

Sedihnya, min doakan moga Kak Cha tabah dengan ujian ini. InsyaAllah akan berjumpa lagi di sana nanti.

Previous article“Bawak kereta member kena hati-hatilah…” – Pekin Ibrahim sebak Kereta GR Yaris Kansai ‘Total Lost’ disebabkan rakan
Next articleNyanyian Lagu Umpan Jinak Di Air Tenang. Nyanyian Dayang Nurfaizah Buat Ramai Jatuh Cinta

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here