Home Kisah rakyat “Ayah, Omok Nak Pergi Sekolah Ni”-Sejuk Hati Ayah ‘Disana’ Anak Comel Dtg...

“Ayah, Omok Nak Pergi Sekolah Ni”-Sejuk Hati Ayah ‘Disana’ Anak Comel Dtg Melawat

228
0

Di tiktok tular sebuah video seorang budak lelaki yang sangat comel datang melawat kubur ayahnya setelah pulang dari sekolah. Situasi tersebut membuatkan ramai netizen sebak. Ibunya berkata bahawa anaknya bercakap dengan gambar ayahnya sebelum pergi ke sekolah.

“pagi tadi sebelum pergi sekolah dia cakap dgn gambar ayah dia..”ayah omok nak pergi sekolah ni”,

balik sekolah dia ajak jmpa ayah dia..lepas rindu”

Rata-rata komen semuanya berasa sebak apabila melihat situasi seperti itu.

“cukuplah dia ckp assamualaikum ayah dah buat saya menangis :’) al fatihah”

“Saya dengar sampai Assalamualaikum ayah je , tak sanggup la dah berjurai ni pon”

“Allahu Akbar..sebak hati acik nakkkkk..moga dipelihara hati, perasaan dan diri anak kecil ini. Aamiin”

“-Sebenarnya, Allah tidak meletakkan kita dalam keadaan jika kita tidak mampu. melaluinya. Mungkin susah pada mulanya, tapi Allah tahu kita boleh”

Baca juga : Sedih!! Seorang Ayah Meninggal Dunia Dan Meninggalkan Seorang Anak Istimewa

Baca juga : “Snggup ayah dia teman kat tingkap sbb tak boleh nk masuk melawat” -Netizen

Lihat video di bawah :

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Rose Biru (@rosebirumedia)

Lihat juga komen warganet ;

@semanis_izza : Ya Allah jagakan lah anak ini dlm rahmat dan kasih sygMu. kurniakan sebaik baik kecukupan dan jadikn dia ank yg soleh. Aaminnn. Hugs syg..

@Rozi : muga arwah di tmpt kn bersama org2 yg beriman aamiinn

@ғᴀʀ : semoga jadi anak yg soleh sayang! al-fatihah

@me : semoga menjadi anak yg soleh berjaya Dunia Dan Akhirat jadi anak kebanggaan ibu… Aaminn

@Norzie58 : comel nya adik Omar ni..kuat semangat ziarah pusara Ayah nya.. Mudah2an mmbesar mnjadi ank yg Soleh

@Suamira Ibrahim : moga Allah jaga adik , sentiasa disayangi org keliling , aunty 3 tahun dah takde mak.

Di ruangan komen ramai yang mendoakan adik tersebut supaya menjadi anak yang soleh apabila besar nanti. InsyaAllah.

PERHATIAN: Pihak Rose Biru Media tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak Rose Biru Media juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Jangan lupa komen yang baik baik sahaja.

Sumber: Tiktok dan Instagram

Previous article“Breakfast RM40 Dekat KL ?”-Normal Ke Harga Macamtu Kalau Duduk Bandar
Next article“Lagi ! Kes Wanita Cuba Bunuh Diri Terjun Di Jambatan Batu Pahat”-Masalah Gangguan Emosi

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here