Home Kisah rakyat Akibat Baiki Bumbung Rumah, Kaki Kiri Si Suami Patah 4

Akibat Baiki Bumbung Rumah, Kaki Kiri Si Suami Patah 4

102
0

Baru-baru ini tular sebuah video di halaman tiktok @kakwabear di mana si isteri merakamkan detik-detik suaminya yang telah terjatuh akibat daripada membaiki bumbung rumah mereka. Menurut si isteri, suaminya itu mengalami kecederaan yang teruk yang mana kaki kiri suaminya patah 4.

“ya Allahh. takutnya. suami kakwa ni kaki kiri patah 4, tu pun dh cukup kesian tengok.”

Baca juga : Tolak Fasha Sandha Sampai Patah Tulang Mata, Akhirnya Azhan Rani Bukak Mulut

Baca juga : “Dugaan Tunang Ni Memang Kuat…” – Pemuda Berjalan Seorang Diri Di Malam Hari Akibat Patah Hati

Ramai netizen yang menyuruh untuk berhati-hati berdasarkan pengalaman mereka sendiri.

“kalau jenis bumbung asbestos ni kena hati2 pijak. bnyk dah org jatuh kalau tak biasa.”

“Atap ardex memang bahaya kalau pijak lagi lagi yang dah kena hujan panas bertahun tahun”

Lihat video di bawah :

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Rose Biru (@rosebirumedia)

Lihat juga komen warganet :

@srulkhai :Kadang2 bomba & jpam dapat kes tangkap kucing atas bumbung … memang berisiko …

@si acapo : biasa naik dengan ayah aku, ayah aku cari papan panjang untuk tempat kita nak pijak tu

@AIEN MOHAMAD : moga sglanya baik2 sje,suami Sy keje baiki bumbung cmni,moga djauhkn lh bede2 cmni

@youknowme? : aku pernah nak terjatuh bila pijak atap jenis ni. smpai pecah atap tu. rapuh

@_Nasz17 : naik bumbung ni kena ada ilmu dan PENGALAMAN, benda dh jd. moga cepat sembuh.

“korang yang nak repair bumbung tu, make sure pakai          segala safety”

PERHATIAN: Pihak Rose Biru Media tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak Rose Biru Media juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Jangan lupa komen yang baik baik sahaja.

Sumber: Tiktok dan Instagram

Previous article“Ayah Angkat Anak Perempuannya Redah Air”-Takut Baju Pengantin Anak Basah, Buat Ramai Sebak
Next articleDato’ Seri Najib Kini Sah Bergelar Mahasiswa PhD, Sambung Phd Sewaktu Dalam Tempoh Penjara

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here