Home Hiburan “Dugaan Tunang Ni Memang Kuat…” – Pemuda Berjalan Seorang Diri Di Malam...

“Dugaan Tunang Ni Memang Kuat…” – Pemuda Berjalan Seorang Diri Di Malam Hari Akibat Patah Hati

199
0

Menerusi halaman tiktok, tular satu video menunjukkan seorang lelaki yang berjalan seorang diri di jalan raya. Video tersebut mendapat sebanyak 500 ribu tontonan dan 40 ribu sukaan. Di ruangan komen ramai netizen yang sebak dan kesian dengan keadaannya. Ramai juga menyatakan yang mereka faham dengan apa yang dilaluinya.

Berikutan video tersebut, tuan punya badan sudah memberitahhu punca sebenar. Dia berkata yang alhamdulillah situasi sudah selesai dan kedua belah pihak sudah berbincang dengan baik. Dia juga berkata yang tindakannya malam tadi luar kawalan dan mengikut emosi. Tambahan lagi, dia berkata yang dia tidak menyalahkan pihak perempuan sepenuhnya, hal ini kerana dia mengaku yang dirinya terlalu overprotective dan mengongkong. Pemuda itu juga berharap yang pihak netizen tidak mengeluarkan spekulasi sendiri dan membiarkan pihaknya selesaikan sendiri.

Klik Di Bawah Untuk lihat Video Penuh

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Zack (@lawak_laah)

Jom Tengok Apa Kata Netizen

@Syarla Collection:Aku pun ade kawan mcm ni, bila sedih stress , suka jalan sorang sorang sampai penat

@🅱️aizura Hashim:racun paling kuat cinta manusia.

@ʏ ᴀ ꜱ ᴍ ᴇ ᴇ ɴ:Jgnlah gelakkan dia, mungkin stgh org yg kuat utk terima & ada yg lemah jiwanya. Slowtalk dgn dia, main dgn minda dia insyaAllah

@rynnarinn:nape ni dik.. istighfar banyak2..akk ni kematian suami lagi parah rasanya..ingat Allah Dik..

@Syg N🥴:Alamak sbb cinta ke jdi mcm ni. Semoga dia baik2 la sbb tu jgn kita letak harapan pd mnusia aku pon kecewa gak tpi pndai2 la aku handle jiwa aku.

@eyzansetiu🥰😘:jgn ikut kan hati… ingat lah mak ayah.. letak allah didepan.. kedua mak ayah..
sabar..semua org pernah lalui bnda ni sblum jmpe yg betul2 allah tkdi

@richthekids53:bang kalau saya kn..nk pujuk org mcm ni stu je walaupn xknl ye…pgi dkt dy n peluk dy dn tepuk belakang dye dn ckp dgn dy sabar…Allah Uji Kau Sbb

@Suzairi Hazmi:jgn letak pengharapan pd seseorg yg kita syg.ingat one day dia tetap akn tinggalkn kita.dktkn diri pd tuhan.,redha akn ketentuan-Nya

@madnorunlimited:bee strong brother.. insyaallah ada perempuan lagi baik dan boleh terima bro seadanya suatu hari nanti

@cakerawalaau:give him a hug bro something is messed if a man shows his struggle

@EJAMYANGTHENANG⚡️:kerna cinta yang sihat menjadi sakit,yang gemuk menjdi kurus,yang periang akan jadi pendiam.

Dugaan tunang ni memang kuat. Banyak pasangan yang diuji hingga ada yang memutuskan pertunangan. Sebab tu lebih baik jika jangka masa pertunanangan itu sekejap dan perkahwinan dipercepatkan. Apa-apa pun, min doakan yang baik-baik untuk abang ni. Percayalah, jika jodohmu sudah tertulis dengannya, dia pasti menjadi milikmu.

Sumber Tiktok dan Instagram

Previous article“Setepek Dia Bagi..” – Padah Mengata Jaclyn Victor Buat Nose Job, Datuk Shafinaz ‘Bahan’ Nabil Sampai Terdiam
Next article“Aku Pulak Senyum Sorang-Sorang..” – Pengantin Lelaki Hadiahkan Sebuah Lagu Untuk Isteri Di Majlis Perkahwinan

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here