Home Kehidupan Rakan Buat ‘Prank’ Sempena Hari Lahir, Reaksinya Bt Rmai Yg Sebak

Rakan Buat ‘Prank’ Sempena Hari Lahir, Reaksinya Bt Rmai Yg Sebak

60
0

Menerusi perkongsian klip durasi pendek ini disiarkan oleh akaun Tiktok dikjoe84, dan telah ditular baru-baru ini.

Dalam video klip ini menunjukkan sekumpulan lelaki membuat satu gurauan hingga mematahkan nombor plat motosikal rakannya kerana boleh lihat ianya sudah patah sedikit. Setelah melihat reaksi rakannya, mereka turut membawa nombor plat motosikal barunya sempena hari lahir rakannya tersebut. Reaksi mereka membuat gurauan tersebut telah raih perhatian ramai.

Netizen turut memberi kata-kata yang positif diruangan komen, mengatakan berasa sebak melihat reaksinya yang menahan sebak serta gembira apabila rakan-rakan beliau mengingat tarikh lahirnya. Ada juga yang memberi pujian kepada beliau kerana mendapat rakan-rakan yang sangat prihatin dan baik. Perkongsian video klip di Tiktok ini dapat sambutan orang ramai sebanyak 78.6K penonton, 6416 sukaan dan 315 komen.

Baca lagi: “Dari Raut Wajah Aku Tau Dia Orang Baik..” – ‘Prank’ Tiada Duit Untuk Lihat Reaksi Peniaga Buat Netizen Sebak

Baca lagi: “Ni Baru Betul Bini..”- Akim Cuba ‘Prank’ Stacy Minta RM20K , Tk Sangka Ini Respons Stacy

Lihat klip durasi pendek reaksinya:

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Rose Biru (@rosebirumedia)

Lihat apa juga kata orang ramai:

@Ahmad Nu’Man: bahagia itu sederhana kawan.percayalah nnti kita smua akan merasakan kerinduan masa lalu

@ninjaboy986: simple nampak kecik tapi cukup untok bahagia kan seseorang … Alhamdulillah dikelilingi orang yang baik²

@KAKJUMIE_GOJES: dpt no plat baru pun dia dah happy giler…sederhana dlm mencari bahgia tahniah punya kawn2 yg baik

@S H A P ! K A: Kenangan ni tak akan pernah lupa tapi bila sorang da pergi tinggalkan kita benda2 mcm ni tak akan pernah sama dgn org yg baru

@Jenggo: walaupun hadiahnya nampak kecil…tp besar pd yg empunyer diri…

@Wan_D76: terbaik smua..aku pn snyum sorng2 tgk moment ni..

@Jujutsu Kaisant: klau wktu kena patah tu dia rembat tu bkn sahabat nama dia.. sbb shabat dia gelak ja.. dia lbih syangkn prsahabatan depa..

PERHATIAN: Pihak Rose Biru Media tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak Rose Biru Media juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Jangan lupa komen yang baik baik sahaja.

Sumber: Tiktok dan Instagram

Previous article“Kantoi ! Wanita Rakam Video Wayang Dalam Phone”- Dah Terkantoi Baru Nak Gelabah
Next articleTerharu ! Pasangan Suami Isteri Selamatkan 12 Ekor Kucing Kerana Banjir
Seorang yang suka berimaginasi dan amat meminati penyanyi nombor satu negara, Dato' Siti Nurhaliza. Mungkin kelihatan comel dan tidak merbahaya, namun amat menyukai novel bergenre aksi-thriller. Hati-hati!

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here