Home Viral Mengejutkan buaya hantar mayat budak mati lemas ke tepi sungai

Mengejutkan buaya hantar mayat budak mati lemas ke tepi sungai

250
0

Tular apabila sebuah klip video seekor buaya menghantar mayat kanak-kanak mati lemas ke darat.

Menerusi satu klip video di akaun Tiktok milik ivanazrhm menunjukkan seekor buaya yang sedang berenang menghantar mayat kanak-kanak ke tepi sungai. Mayat tersebut telah disambut ramai. Ianya lebih mengejutkan apabila tiada sebarang gigitan pada mayat tersebut.

Rata-rata netizen mengatakan bahawa bahawa sungguh besar kuasa Allah itu kerana pemangsa menghantar mangsa ke darat. Ramai juga yang mengatakan bahawa mungkin ibu kepada mayat kanak-kanak tersebut berdoa supaya mayat tersebut dijumpai. Ada juga yang mengatakan bahawa buaya memang tidak akan memakan mayat.

Klip video tersebut mempunyai sebanyak 100K tontonan, 10K sukaan dan 100 komen. Jangan lupa komen yang baik-baik.

Lihat klip video di bawah:

 

View this post on Instagram

 

A post shared by @cepatberita

Lihat apa kata orang ramai:

@akooalim: boya klaw da ngap dia simpan ,x bgi smula dan lepaskan mangsa tu

@TRX ‘ R A R A: Tngok video tu pun semua badan nya utuh lagi tu , buaya tu hantar pi tepi situ kot , kito taktau

@Eapull: Fikir logik . Takkan dia hantar balik mangsa. Dia ngap smpai habis ade la

@رشد: jelas kan buaya itu baik sape kate buaya ni jahat

@Jiwa MELAYU Ori : mungkin ibu dia ada berdoa kot sbb tu terjadi keajaiban, sbb dulu biawak besar prnh hantar kucing kak aku yg mati dn dia tk makan pon. sbb doa.

@Thor Malay: ilmu ni nasih wujud. ingat dah pupus. org dulu2 ada guna bila nak cari org lemas. tapi kena guna sorg manusia paling lurus

@Dakzai11: xmustahil pnh je buaya hntr mayat org lemas hntr ke tepi dan xmkn mayat..

Sumber: Tiktok

Previous articlePekerja Bangla Mengadu Sakit Perut, Sekali Doktor Tergamam Apabila Tahu Identiti Nya
Next articleMelucukan ! Laju Betul Akak Baju Kurung Lari, Macam Raja Pecut

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here