Home Viral Kesakitan bersalin Czer masih belum hilang, Selepas 11 bulan Ibu lahirkan anak...

Kesakitan bersalin Czer masih belum hilang, Selepas 11 bulan Ibu lahirkan anak kedua

168
0

Menerusi sebuah klip video di Tiktok menunjukkan seorang wanita dikenali Fenny Alberti dari Indonesia terpaksa menanggung kesakitan sarat hamil anak lapan kedua selepas baru sahaja melahirkan anak pertama pada 17 Ogos tahun lalu. Apa yang menyentuh hati ramai adalah keperitan wanita berkenaan menanggung sakit lebih-lebih lagi melahirkan anak pertama secara pembedahan sehingga mengalami kesukaran berjalan dan masalah tulang pinggul.

Sakit melahirkan anak kedua secara czer juga!

Terbaharu, perkongsian wanita itu sekali lagi mencuri perhatian ramai termasuklah warganet Malaysia yang turut bersimpati dengan nasibnya kerana terpaksa menanggung sakit melahirkan anak kedua.

Menerusi beberapa video dimuat naik, wanita berkenaan dilihat sedang menahan kesakitan sehingga mengalir air mata dan menyatakan tidak akan hamil sepanjang tempoh tujuh tahun akan datang.

“Sudah KB, tujuh tahun kedepan Kak Venny berehat dulu ya,”tulis suaminya.

Alhamdulillah, lepas ni jaga jarak

Meninjau di ruangan komen, rata-rata warganet menasihati agar pasangan tersebut menjadikan pengalaman melahirkan anak kedua sebagai pengajaran untuk membuat perancangan kehamilan anak.

Lihat klip video di bawah:

 

Lihat siaran ini di Instagram

 

Siaran dikongsi oleh @daebakingcosmetics

Lihat apa kata orang ramai:

@Mariaaaaa 𓃠: ntah aku rasa sakit hati sangat tengok laki dia 😌

@Eyra Elferra: Sbb tu aq pakai perancang x pernh nk tye suami,badan aq suke hati aq la…kng skit aq jugak yg tngung

@nurasyifah92: Masya Allah,demi memberikan laki” gelar seorg ayah perempuan mampu menampung rasa sakit yg sangat amat amat sakit🥺

@Mariam Sayude: Ye mmg stress tgok laki dia. Cmne dia smpai hati.

@👀👀👀: org czer sis,klau nk jln dye kna pgg perut kt bawah…bru kurang sikit sakit dye…klau jln cm 2 mmg tersangat seksa la

@EllLaila Beauty Spa: ye wet same la cm xde prasan,cm bangang xnpk gaknye bini sakit namatey cmtu xsabo di kekah jgk

@Eyra Elferra: Betul,tapi bab badan nyawa baik fikir kan diri sdri dulu..laki ckp je blh Control skali terbabas masak oiii

PERHATIAN: Pihak Sinetron Malaya tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak Sinetron Malaya juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.
Jangan lupa komen yang baik baik sahaja.

Sumber: Tiktok

Previous articleSedang shooting drama Rampas Cintaku 2, Adegan Fasha Sandha Cium Afieq Shazwan meraih tumpuan ramai
Next article“Terbaik Suara Dia, Memang Sebijik Macam Ella Muda Dulu..” – Nyanyian Lagu Pengemis Cinta

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here