Home Dunia Kelihatan Jin Tengah Solat , Ramai Hairan Rupa Dan Ketinggian Sebenar

Kelihatan Jin Tengah Solat , Ramai Hairan Rupa Dan Ketinggian Sebenar

316
0

Menerusi perkongsian klip durasi pendek ini disiarkan oleh akaun Tiktok abang_oat, dan telah ditular baru-baru ini.

Mesti anda pernah mengalami perkara sebegini, ketika solat tiba-tiba berasa seperti ada sesuatu yang sedang memerhati dan solat bersama.

Sebagai manusia biasa, kadangkala kita dapat merasakan kehadiran ‘sesuatu’ di sekeliling kita. Sama ada ia hanyalah perasaan dan naluri kita sahaja ataupun ia benar-benar berada dekat dengan kita.

Screenshot 2023 06 22 105704

Terdapat satu video klip tular di media sosial, di mana terlihat lembaga yang dikatakan ‘Jin Islam’ sedang solat dan ketinggiannya menjadi perhatian ramai. Segelintir netizen juga berkongsi cerita di mana mereka juga pernah mengalami perkara sebegini ketika solat.

Netizen turut memberi komen mengenai video klip ini, mengatakan ‘ia’ sememangnya tinggi seperti yang terlihat di dalam klip durasi pendek ini. Ada juga yang mengatakan ‘Jin Islam’ ini tidak mengganggu manusia tetapi hanya ingin menumpang solat bersama.

Lihat klip durasi pendek dibawah:

 

View this post on Instagram

 

A post shared by @daebakingcosmetics

Lihat apa juga kata orang ramai:

@vengeance: pernh rasa ada org belkang. Bila tgk nohhh rokiahh lembaga hitam tinggi. Terus aku baca ayt kursi, dia ikut baca

@ajim.ak_: yepp jin solat sama mcm kitaa,bacaan sama perbuatan sama selagi nama islam jalan yg benar hnya satu,,

@unaver: yg paling takut bila kau tahiyat akhir kau toleh kanan ke kiri pastu dia toleh kt kau

@EyzaFildza: pernah jumpa masa tu demam panas.dia baca Al-Quran kt ruang tamu .tinggi Smpai cecah siling rumah. pakai jubah muka xnmpak ,takut gila masa tu gigil

@Aiman: prnh ikut tabligh kluar 3hari..pkul 2pagi ambil wudu solat tahajud..mmg tinggi bahu sampai atp..tunjk kjp lpstu hilng..rsa biasa x mcm jumpa yg dijln

@Hamba Hamba687: tiada yg mustahil ada hadis baginda berkenaan jin turut bersolat Hadis Sunan At-Termizi Jilid 5. Hadis Nombor 3379

@Muhammad AC: Pernah berjumpa jugak dulu. Siap beri salam dan cakap nanti jumpa lagi di waktu solat zohor

@myra mk: sy pnh jumpa. saya solat kt surau rnr . memang bila baca alfatihah dia amin kan. mmg tinggi hitam tp muka tak nampak. lps solat sy trus lari

@Mrs.A: adoii meremang oiii tgok vid ni…buat takut nak solat sorg2 tgh malam klau mcm ni

Perkongsian video klip di Tiktok ini telah mendapat sambutan orang ramai sebanyak 3.4M penonton, 239.6K sukaan dan 5172 komen.

PERHATIAN: Pihak Rose Biru tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak Rose Biru juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Jangan lupa komen yang baik baik sahaja.

Sumber: Tiktok dan Instagram

Previous articleAkhirnya Lelaki Tumbuk Budak 7 Eleven Ditangkap, Kenyataan Polis Buat Ramai Terkejut
Next articleKisah Benar Penerangan Dari Orang Kampung Tentang Kehilangan Acap Di Gua Tempurung
Seorang yang suka berimaginasi dan amat meminati penyanyi nombor satu negara, Dato' Siti Nurhaliza. Mungkin kelihatan comel dan tidak merbahaya, namun amat menyukai novel bergenre aksi-thriller. Hati-hati!

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here