Home Isu Semasa Kantoi Intai Rumah Pelajar Wanita, Pemuda Palestin Di Tahan Polis

Kantoi Intai Rumah Pelajar Wanita, Pemuda Palestin Di Tahan Polis

240
0

Menerusi perkongsian klip durasi pendek ini disiarkan oleh akaun Tiktok utusantvofficial, dan telah ditular baru-baru ini.

Dalam video klip ini menunjukkan di mana seorang pemuda lelaki yang berasal dari Palestin sedang intai salah satu rumah pelajar wanita, dan jiran dihadapan rumahnya merekodkan satu klip durasi pendek sebagai bukti untuk beri kepada pihak polis.

Netizen turut memberi kata-kata yang positif diruangan komen, mengatakan tindakan jiran tersebut sememangnya berani dan lantang bersuara. Ada juga yang berkongsi cerita mengalami perkara yang sama seperti berikut.

Baca lagi: Lipat Duit Masuk Poket, Polis Trafik Kantoi Terima Rasuah?

Baca lagi: “Sumpah Tk Buat Ape..”- Bawak Anak Jd Saksi Kejadian, Ibu Kantoi Bermalam Dgn Lelaki Lain

Lihat klip durasi pendek dibawah:

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Rose Biru (@rosebirumedia)

Lihat apa juga kata orang ramai:

@IKQHAS: betul cyberjaya banyak foreigner dekat sana pernah ada kes scam besar besaran kan kena tgkap ofis dkt cyber dlm kondo je ofisnya

@mama_3boy: cam ni lah bagus rakam n ambil tindakan sewajarnya..good job dik..

@syamalasamuel: this is malaysia…always care for each other. take care adik…

@coffeelovers: mak aii suara dia. kalau lepas marah tu sambung ” ku belayar dilautan.. tidak bertepian” apapun syabas kaklong.

@Faizal Mohd: i suka cara kakak.. sila ke balai polis buat report. tq kakak

@Ifahanif77: aku pernah kena intai dgn suami jiran d pak saudara sendiri(yg ni baru nak buka baju nak mandi)tiba2 nmpk mata hitam…terus Spai skrg x jjk kaki kg

@andromeda986: Kita org Malaysia mesti mcm perakam ni, tegas dn jgn biarkan org asing buat sesuka hati!

@noryzah_: alahai seramnyaa,anak ada dduk kws situ pulak sbb bljr disana…Allahh jauhkanlah hendknyaa

@BURONGFC: Akak memang terbaikkk laaa sekali dgn WHAT DID YOU DO langkah seribu mamat tuhhh kak

@fyzal nor: cyberjaya, seri kembangan south city, mentari court pj mmg tak tenteram tinggal situ.

PERHATIAN: Pihak Rose Biru Media tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak Rose Biru Media juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Jangan lupa komen yang baik baik sahaja.

Sumber: Tiktok dan Instagram

Previous articleBaru Sahaja Akad Nikah, Lelaki Ini Terus Cerai Isterinya Talak 3
Next articleKonsert Malam Bulan Bintang Tidak Gerun Bertembung Dengan Konsert Blackpink
Seorang yang suka berimaginasi dan amat meminati penyanyi nombor satu negara, Dato' Siti Nurhaliza. Mungkin kelihatan comel dan tidak merbahaya, namun amat menyukai novel bergenre aksi-thriller. Hati-hati!

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here