“Ingatkan tingtong, rupanya…” Gadis terviral punca masuk berita buat aksi p3lik, ini respon gadis tersebut

Menerusi satu klip yang dikongsikan oleh seorang netizen yang berbangsa cina itu menjelaskan bagaimana kelibat beliau ditayangkan di berita TV3 di televisyen baru baru ini. Klip dari berita tersebut tersebar apabila seluruh warga netizen cuba mencari sipakah gerangan yang berada dalam rakaman tersebut kerana aksi tersebut amat melucukan. Rupanya gadis tersebut sedang merakam dirinya di lokasi tersebut untuk membuat satu klip yang begitu cantik untuk seluruh umat muslim yang sedang berpuasa pada bulan ramadhan. Kegigihan beliau itu mendapat perhatian ramai apabila klip beliau dibuat di pelbagai lokasi dan berpakaian tradisional iaitu baju kebaya yang berwarna warni..

Difahamkan, gadis tersebut yang gemar merakam pelbagai klip di aplikasi Tiktok sehingga mendapat tontonan lebih 3 juta tontonan itu sendiri agak terkejut bahawa diri beliau dirakam dan ditayangkan di televisyen dan membuatkan beliau menjadi bualan hangat dari pelbagai lapisan masyarakat. Aksi beliau yang kelihatan pelik itu terbongkar apabila beliau berkongsikan punca terjadinya aksi sebegitu rupa. Walaupun agak menghiburkan, mesej yang beliau ingin sampaikan di klip tersebut membuatkan beliau mendapat pelbagai pujian dari pelbagai kaum..

Tontonan penuh boleh ditonton di :

 

View this post on Instagram

 

A post shared by DaebaKing (@daebakingz)

Pelbagai komen diberikan seperti :

@ᴇ ᴊ ᴢ:TAK EXPECT VIDEO NI ADA EDITING INGATKAN DIA MENARI FULL KAT DATARAN JEE

@Iman memasak:ALHAMDULILLAH DAH SETTLE SATU MASALAH JUMPAAAA PONNN

@Mehmet İzudin Gül – Official:”Kau dah terkenal dekat KL skrg. Satu Bukit Bintang dah kenal kau.”

@Mi_91:akhirnya jumpa..lawa orgnya..haha

@Faiq Freestyle:finally boleh tidur dgn tenang. dah tahu siapa

@Attyra Saari:Bangga dan terharu tengok kaum lain buat effort betul macam ni

@Afif Fauzi:GIGIH BETUL LAA U NI GIGI SY SUKA CARA U MENARI SENYUM NAMPAK GIGI MANIS MACAM GIGI

@Aaryan296_Ayra057:Power sngat transition video. Smooth je. By the way. Kebaya pink cantik miss

@juyeon catboy:Haa jumpa pun akak. Ni lah yg masuk tv tu kan..

@Dexter_Awit:Kak,Tv3 panggil esok utk program Masked Singer

@Shayang_seonho:Tahniah masuk berita.. Org lain masuk fyp je hihihi level upppp hihihi btw bagus laaaa ur vide

@Dikledik:Cantik sungguh.. dlm berita tu ingatkan tingtong.. btw,comelnya berbaju kurung

Pemakaian beliau yang memakai baju kebaya yang berlainan warna itu membuatkan ramai memuji kemanisan beliau ketika memakai baju tersebut. Namun kegigihan warga netizen tidak dapat disangkal lagi apabila seluruh sosial media cuba mencari beliau sehingga gadis itu menjadi viral tanpa sengaja. Gadis tersebut berterima kasih kerana sanggup mencari beliau dan beliau mengaku bahawa itu adalah dirinya setelah ruangan komen beliau dipenuhi oleh semua warga netizen.

Jangan lupa komen yang baik baik

Sumber dari Tiktok dan Instagram

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*