Home Viral Beri Ucapan Pada Menantu, Sekali Kata-Kata Dari Mak Mentuanya Buat Ramai Yang...

Beri Ucapan Pada Menantu, Sekali Kata-Kata Dari Mak Mentuanya Buat Ramai Yang Sebak

259
0

Menerusi perkongsian klip durasi pendek ini disiarkan oleh akaun Tiktok _naimnor, dan telah ditular baru-baru ini.

Dalam video klip ini menunjukkan seorang wanita memberi sedikit kata-kata kepada menantunya selepas anak perempuan beliau telah di akad nikah. Wanita ini minta lelaki ini menjaga anak perempuannya seperti mana beliau menjaganya. Serta memesan kepada menantunya jika tidak inginkan anaknya lagi, pulangkan lah anak perempuannya kepada mereka dengan secara baik sebagaimana mak dan bapa mentua serahkan anaknya kepada lelaki tersebut.

Ucapan daripada seorang ibu kepada pengantin wanita ini buat para warganet sebak dan raih perhatian ramai.

Screenshot 2023 07 05 174144

Netizen turut memberi komen mengenai situasi ini, mengatakan ucapan daripada wanita ini beri kepada menantunya buat ramai yang sebak. Ada juga yang memberi pujian mengatakan cara percakapan wanita ini sangatlah lembut dan sopan, serta bertuah menantu dapat ibu mentua sebaik ini.

Perkongsian video klip di Tiktok ini telah mendapat sambutan orang ramai sebanyak 283.3K penonton, 24.4K sukaan dan 468 komen.

Baca lagi: Rakaman tunjal dahi wanita di Cameron Highland tersebar, sekali Abang tunjal dahi tersebut dedah hal sebenar

Baca lagi: “Hilang Stress Aku Dengar Dia Nyanyi..” – Ramai Terhibur Dengar Budak46 Nyanyi Lagu Malam Pagi

Lihat klip durasi pendek ucapan wanita ini beri kepada menantu:

 

View this post on Instagram

 

A post shared by @daebakingcosmetics

Lihat juga video dibawah:

Lihat juga apa kata orang ramai:

@Al: Nanti aku kahwin, nak suruh mama ayah bg ucapan macam ni jugaaaa Tp tu lah baru pegang mic rasanya dah banjir dulu

@Miss Bella : kalau aku, mau banjir yaa kalau parents aku cakap gitu

@Hajigugel_: Bang . betuah ko bang . org lain belum tentu

@Wife MFH: Siapa da kawen tau la apa reaction parents bila anak sah jd milik suaminya

@Hana hanif: ahhh tak boleh la aku kalo parent bg ucapan gini

@aida: btol apa yg mama wanie ckp.. harapan seorg ibu..jaga ank ppuan dia baik²..

@ERWIN SMITH (TATAKAE): jarang mak mertua bg amanah sllu ayah dia..jga amanat baik2 bro..

@fyza.: ni kalau mak aku ni, dia panggil adik pun dahh bertakung airmata. apatah lagi nkbg ucapan camni

@ELLYA: Mak aku bkn jnis nk sebak dpn ank atau berucap mcm ni utk ank rasanya masa aku kawen mak aku tkda kata kata tpi mmg nngis kt bilik

@natrahismail;): Bertuah kau bang allah hadirkan mentua yg sngt baik , jaga wani baik baik

@Aji maru: aku pulak nk nagis. tapi ibu dah tiada .. sekarang fikir kera dgn ayah je soal jodoh ishallah suatu hari nanti

PERHATIAN: Pihak Rose Biru tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak Rose Biru juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Jangan lupa komen yang baik baik sahaja.

Sumber: Tiktok dan Instagram

Previous articleTidak memberi kerjasama terhadap pihak JPJ, sekali Polis dedah rakam keterangan Suami Fatin Afeefa iaitu Opai
Next articleKakak pengsan dipatuk Ular, sekali reaksi pelakon Ruhainies buat ramai sedih
Seorang yang suka berimaginasi dan amat meminati penyanyi nombor satu negara, Dato' Siti Nurhaliza. Mungkin kelihatan comel dan tidak merbahaya, namun amat menyukai novel bergenre aksi-thriller. Hati-hati!

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here