Home Sedih Bergaduh Dengan Suami Dan Ditinggalkan Dihadapan Kedai Berjam-Jam Dalam Keadaan Sarat Mengandung

Bergaduh Dengan Suami Dan Ditinggalkan Dihadapan Kedai Berjam-Jam Dalam Keadaan Sarat Mengandung

268
0

Menerusi perkongsian klip durasi pendek ini disiarkan oleh akaun Tiktok mdazuan, dan telah ditular baru-baru ini.

Dalam video klip ini menunjukkan di mana seorang wanita telah ditinggalkan oleh suaminya dalam keadaan sarat mengandung di hadapan kedai selama berjam-jam. Pemilik video klip ini mengatakan wanita ini bergaduh dengan suaminya dan suaminya telah bertindak meninggalkan beliau begitu sahaja tanpa memegang wang mahupun telifon bimbit.

Netizen turut memberi komen mengenai situasi ini, mengatakan si suami tindak berhati perut dan tidak memikirkan perasaan si isteri yang sedang sarat mengandung. Ada juga yang berkongsi pengalaman di mana mereka juga pernah mengalami perkara yang sama seperti wanita ini. Netizen juga mengatakan berasa sebak melihat reaksi wanita ini yang sedang duduk dan termenung di hadapan kedai tersebut. Perkongsian video klip di Tiktok ini telah mendapat sambutan orang ramai sebanyak 97.3K penonton, 5304 sukaan dan 613 komen.

Pemilik akaun ini juga menulis satu kapsyen seperti dibawah:

“Apa sulitnya jika kita saling menghargai dan mengerti. Bukankah itu lebih indah dibandingkan hanya mementingkan diri sendiri”

Baca lagi: “Risau klau kena dkt ibu mengandung atau wrga emas, harap pihak Mall tangani cpt mslh ni” -Netizen

Baca lagi: “Wanita Mengandung Mesti Pernah Alami Benda Mcm Ni” -Netizen

Lihat klip durasi pendek reaksi wanita ini ditinggalkan oleh suaminya dalam keadaan sarat mengandung di hadapan kedai:

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Rose Biru (@rosebirumedia)

Lihat apa juga kata orang ramai:

@RKDott: ini yg paling saya takut,bila org gagal jaga baik anak perempuan kita. sbb tu, saya ingtkn anak,apapun pastikan diri bekerja,berduit.

@DindaPujaan: sy pernah alami masa pregnant kena tinggal kat stesen minyak…sedih..ada satu pakcik teksi tlg hantarkan. rupa dri jauh dia nmpak sy kena tinggal

@C I K_A L A N G G: Serius La Lelaki , Mane Hati Perut Kau ,Dia Dengan Bawak Zuriat Kau Tapi Ko Tergamak Weh . tersentuh hati aku yg tgh mngdung jgk

@”Hidup nie simple”: Ingat Allah tak pernah tidur.. kita permudahkan urusan orang Allah permudahkan lagi urusan kita..tak rugi kalau kita kumpul pahala untuk akhirat..

@La Beba: Jgnkn preggy..yg biasa pun duk lama2 tak tau hala boleh jd touching..serba xkena dh rasa

@azah: suami sy pns baran orgnya tp x pnh buat mcmtu kt sy..sygnye dia kt sy & ank2 melebihi nyawa dia sendiri..

@auliyasumayah: sebak nya rsa,bruntung sy dpt suami yg sgt btggjwb,sbr mlyn sy mse ngdung kn ank dia

@busyra: klu x reti bawak kereta sendiri. xdk kereta sendiri. tak dak duit. mungkin naseb sy yg sama.

@Kalabatu: sebaknya teringat diri tgah pregnant pjj dgn husband ..terima kasih orang baik ,semoga akak ni kuat

PERHATIAN: Pihak Rose Biru tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak Rose Biru juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Jangan lupa komen yang baik baik sahaja.

Sumber: Tiktok dan Instagram

Previous article“Seriau tengok dia angkat anak sulung macam tu, baru bersalin 2 hari lepas” -Netizen
Next articleHafidz Roshdi Buat Dua Laporan Polis Mengenai Shuhada, Gugurkan Kandungan Dengan Secara Sengaja
Seorang yang suka berimaginasi dan amat meminati penyanyi nombor satu negara, Dato' Siti Nurhaliza. Mungkin kelihatan comel dan tidak merbahaya, namun amat menyukai novel bergenre aksi-thriller. Hati-hati!

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here