Home Hiburan “Akak Larilah Guna Kaki Sendiri”-Kisah Seram Jadi Kisah Kelakar

“Akak Larilah Guna Kaki Sendiri”-Kisah Seram Jadi Kisah Kelakar

193
0

Dalam hidup ini kita pastinya akan merasai satu suasana yang menyeramkan di mana dikacau oleh makhluk halus. Namun tidak semua dapat merasai pengalaman menyeramkan seperti itu.

Baru beberapa hari yang lepas, tular sebuah video di halaman tiktok di mana rakaman cctv merakamkan aksi beberapa orang perempuan yang kelihatannya berlari seperti baru sahaja terlihat sesuatu yang menyeramkan. Namun, apa yang paling menghiburkan netizen adalah apabila melihat salah seorang daripada mereka yang lari itu ketakutan sehinggakan lemah lututnya tidak mampu untuk berdiri. Perempuan tersebut kelihatannya berpaut pada kaki rakannya sehinggakan mereka berdua sama-sama terjatuh. Situasi tersebut sangat menghiburkan netizen.

“sakit perut aku gelak tengok berdua tu dah macam kembar siam”

“HAHHAHAHAHAHHA KAK LARI PAKAI KAKI SENDIRI LAAA”

“dak sakit perut gelak baca komen lagi sakit perut..”

“serious ni kelakar seram”

Baca juga : “Dia Punya Jerit Tu Kalah Aku”-Akibat Berkeliaran Dalam Stor Pakai Telekung

Baca juga : Seram, Pengantin Kena Sorok Dengan Bunian Di Pantai Klebang, Melaka

Menurut pemilik akaun tiktok tersebut, dia ada menceritakan sebab kenapa mereka berlari ketakutan seperti itu. Katanya mereka baru melalui satu pengalaman yang seram. Cerita lanjut boleh dilihat di akaun tiktok @_raa_ra

Lihat video di bawah :

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Rose Biru (@rosebirumedia)

Lihat juga komen dari netizen :

@Ramadalika Ika : hahahaha weiii ttiba kaki dia tkde function

@Sugar : Takot betul yg baju merah tu sampai tak nak lepas kaki kawan dia

@Diana : Aku risau tertanggal je seluar kwn sis tu…kelakar pon ada kesian pon

@Milo Kosong : takdak lembaga..bunyi kipas tu

@eizaties : Dia dah tak mampu nak lari guna kaki berpaut pada kawan je la….

@hidayahzol1 : kalau sayalah kan jadi yg kena tarikh kwn TU…hilang semua tkt…mmg tak gerak Dr situlah ketawa sampai berair mata di buatnya…

PERHATIAN: Pihak Rose Biru Media tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak Rose Biru Media juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Jangan lupa komen yang baik baik sahaja.

Sumber: Tiktok dan Instagram

Previous article“Diorang Ni Memang Tak Serik Ke, Sanggup Makan Duit Haram..” – Anggota JPJ Didakwa Terima Rasuah
Next articleSebak ! Wanita 21 Tahun Sanggup Redah Banjir Sepanjang 21KM Demi Menjaga Kucing Kesayangannya

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here