Home Kisah rakyat “Abang Dia Mesti Baik Sangat Dengan Adik-Adik..” – Adik Menangis Teresak-Esak Hantar...

“Abang Dia Mesti Baik Sangat Dengan Adik-Adik..” – Adik Menangis Teresak-Esak Hantar Abang Masuk Asrama

191
0

Menerusi halaman tiktok, tular satu video kongsian @Huda_Raisya di mana dia mengantar anaknya masuk ke asrama. Adik-adik kepada abang sulung tidak dapat menahan sebak meninggalkan abangnya untuk belajar dan menangis teresak-esak.

Klip video tersebut mencecah sebanyak 3 juta tontonan dan 200 ribu sukaan. Rata-rata netizen sebak dan terkenang zaman mereka belajar dahulu kala. Mereka juga memuji si Abang yang melayan adiknya dengan baik, sebab itu adiknya begitu sedih.

“Mesti Abang ni baik sangat dengan adik-adik dia. Belajar elok-elok dik..”

Klik Di Bawah Untuk Lihat Video Penuh

 

View this post on Instagram

 

A post shared by @rosebirumediacom

Video Tanpa Muzik

 

View this post on Instagram

 

A post shared by @rosebirumediacom

Jom Tengok Apa Kata Netizen

@Wan Besut: sy semlm hntr ank kat uitm jengka..wife dgn ank bongsu nangis..sy yg lelaki ni tahan je..last gugur jgk air mata jantan..

@Echah Binti Saleh: si abang tu tahan sebak je..nnt dia sorang2 mesti nangis tu rindukan adik2 dia..huhu

@Amcar: adik2 aku tak nangis pun..adakah diorg tak sayang aku

@juandasafiah: adik2 sy hepi sy masuk uitm..skit xsedih sb depa tau mgg depan mesti blk kak aku ni..haha

@šŸŒøNorAinšŸŒø: hahah aku masuk u, abg siap ckp “dah2 mak jom balik.. tu nak nangis la tu lantak ko mlm ni ade hantu dtg..”

@Muhd Hanif: masa masuk u dulu, mak siap cakap, ‘dah masuk la kolej tu, opah kau ni letih dalam kereta ni..’

@kak na nasi kerabu: abg control macho x menangis

@cllmehsya: wehhh adik aku siap halau aku ckp takyah balik dhh bilik tak sempit

@light room: Tentu abg nya seorang yg terlalu baik dengan adik beradik nya…. Tahniah ayah dan ibunya dapat didik anak dengan baik nya

@ur ex bf: tkpe dik .. abang pun org dungun jgn risau . orang dungun baik ii .. abang kau selamat

@Nora Wahida Hassan Basri: alamak…kenapa saya pulak yg keluar air mata ni

Previous article“Maaf Atas Segala Kekhilafan..” – Elly Mazlein Tarik Diri Dari Gegarvaganza?
Next articleGurauan Keterlaluan, sekali Teguran Mamat Exist Terhadap Nabil Raih Tumpuan Ramai

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here