Home Viral Wanita Dakwa Kaki Diseret Bas, Badan Tersepit Di Dalam Tempat Simpanan Bagasi

Wanita Dakwa Kaki Diseret Bas, Badan Tersepit Di Dalam Tempat Simpanan Bagasi

58
0
created by photogrid

Seorang wanita mengatakan bahawa tubuhnya terperangkap di dalam ruang simpanan di bawah, sementara kakinya ditarik oleh bas semasa dia mengambil bagasi di sebuah terminal bas di Shah Alam semalam.

Melalui cuitan yang dikongsikan, dia dikenali sebagai Nurul Shafiyyah dan mengumumkan bahawa insiden malang itu berlaku kira-kira jam 9.30 malam ketika dia baru tiba dari Johor Bahru.

Menurut Nurul Shafiyyah, semasa kejadian, dia cuba mengambil bagasinya tetapi tiba-tiba pintu hidraulik tertutup dan bas itu mula bergerak, menyebabkan separuh kakinya terjulur di luar bas dan ditarik di atas jalan raya.

Dia meneruskan bahawa bas itu berhenti hanya selepas pemandu menyedari ada yang tidak kena menerusi cermin sisi, dan dia segera membawanya ke klinik berdekatan untuk rawatan.

Selepas itu, bas tersebut disyaki meneruskan perjalanan ke Klang selepas menurunkan penumpang di Shah Alam.

Dia mengakui bahawa dia tidak dapat tidur pada malam tersebut dan bimbang jika pemandu bas tidak sedar dia terperangkap di ruang simpanan bagasi dan kakinya terjulur di luar.

Selain membuat laporan polis, wanita itu juga memuat naik beberapa gambar yang menunjukkan kecederaan pada kakinya serta lebam di betisnya akibat kecuaian pemandu bas tersebut.

Lihat Posting di bawah:

Sumber: X

PERHATIAN: Pihak Sinetron Malaya tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak Sinetron Malaya juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.
Jangan lupa komen yang baik baik sahaja.

Previous articleDatuk Zayn Rayyan Lantik Peguam Baru Wakilkan Anak-Anak
Next article“Dah Tua Tapi Masih Kuat..” – Atok Usia 80 Tahun Terima Zuriat

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here