Home Netizen Teruja Lihat Satu Keluarga Pengantin Buka Silat Ketika Majlis Persandingan

Teruja Lihat Satu Keluarga Pengantin Buka Silat Ketika Majlis Persandingan

201
0

Menerusi perkongsian klip durasi pendek ini disiarkan oleh akaun Tiktok liyanaaa21_, dan telah ditular baru-baru ini.

Dalam video klip ini menunjukkan persembahan silat di hadapan pasangan pengantin di sebuah majlis persandingan oleh keluarga tersebut. Oleh itu, reaksi satu keluarga ini bersilat telah mendapat pujian ramai serta mendapat perhatian warganet. Ada juga yang mengatakan paling mengambil perhatian ketika ibu bapa pengantin tersebut memulakan langkah silat.

Netizen turut memberi komen mengenai situasi ini, mengatakan
perkara ini bukanlah senang untuk dilihat apabila satu keluarga mula bersilat. Ada juga yang menjadikan ia sebagai bahan lawak di ruangan komen, di mana mereka mengatakan kepada menantunya bahawa tidak boleh melakukan silap apabila bersamanya. Netizen juga memberi pujian kepada satu keluarga ini dan raih perhatian ramai.

Pemilik akaun ini juga menulis kapsyen seperti dibawah:

“I teruja sikit wedding kawan kalini, sbb satu keluarga turun bersilat ! Paling comel tengok parents depa bersilat”

Baca lagi: “Alahai Comel Nya , Umur 3 tahun Dah Pandai Bersilat..” – Netizen

Baca lagi: Rozita Che Wan Beri Amaran Pada Suami, Buat Ramai Yang Setuju

Lihat klip durasi pendek reaksi satu keluarga bersilat di majlis persandingan:

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Rose Biru (@rosebirumedia)

Lihat apa juga kata orang ramai:

@eija: bukan senang nak tgk semua sekali silat….terbaik semua

@serikandi86: last saya bersilat mcmni..masa suami kntoi curg dgn ppuann lain dlu tp xde bunga dh..terus bukak lngkah,dia larii x ckup tanah

@Green Lettuce : Pak Azahari and family the best ,pape pun tahniah angah

@chikeima: cantik bunga² makcik , maunya sape berani kacau makcik ni memang buka langkah terus

@Lynda Wary: Menantu nk buat hal fikir byk kali ni . 1 fmily turun nnt hehe

@zuriazakaria8: aku suka…kalu pergi kenduri kahwin mmg teruja tgk org bersilat…terbaiklah

@Gadis kampung: Klu ibu aku ni, prefer not la. Ibu aku over sikit. Hahahah

@Cik Ikin: I love how sopan the ladies are despite being expert in silat

@shanisa1982: dulu ms majlis kawin pon…geng2 suami ada buat persembahan silat…semua yg hadir teruja tgk….

@Wafa Suib Hartanah: ni kalo usik family dorang semua trun bukak langkah terus xyah nk roger geng sna sini…..

@AinAhmad: Ni klau bergaduh xbunyik mulut dah..mak bukak silat, pak buka pertahanan diri

PERHATIAN: Pihak Rose Biru tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak Rose Biru juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Jangan lupa komen yang baik baik sahaja.

Sumber: Tiktok dan Instagram

Previous articleM. Daud Kilau Dikejarkan Ke Hospital Akibat Sesak Nafas
Next articleBaru Sahaja Shuib Sah Bertunang, Sekali Ada Yang Perasan Sesuatu Pada Bapa Mertua Nya
Seorang yang suka berimaginasi dan amat meminati penyanyi nombor satu negara, Dato' Siti Nurhaliza. Mungkin kelihatan comel dan tidak merbahaya, namun amat menyukai novel bergenre aksi-thriller. Hati-hati!

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here