Home Uncategorized “Sgt Bapak Bapak..”- Peminat Geli Hati Tonton Klip Terbaru Fattah Amin, Minta...

“Sgt Bapak Bapak..”- Peminat Geli Hati Tonton Klip Terbaru Fattah Amin, Minta Fazura Betulkan Suami Balik

0

Menerusi satu klip yang dikongsikan oleh Fattah Amin membuatkan ramai terhibur apabila ramai menyangkakan klip tersebut akan dinyanyikan oleh Fattah, namun ternyata hanya klip kosong semata mata. Fattah Amin yang kini bercuti bersama keluarga tercinta beliau di luar negara berkongsikan pengalaman beliau yang bercuti di musim salju dan hal ini membuatkan ramai memuan dengan musim tersebut.

Mengikut sumber yang diperoleh, kini Fattah Amin yang masih muda namun sudah terserlah perangai bapak bapak sejak menjadi bapa kepada anak perempuan beliau iaitu Fatimah. Klip tersebut menampilkan diri beliau memakai pakaian yang sudah mula sedia untuk rap namun beliau menghampakan peminat beliau dengan hanya menyajikan klip tersebut dengan menunjukkan aksi beliau yang suka akan musim salju.

Klip penuh boleh ditonton di :

 

View this post on Instagram

 

A post shared by @cepatberita


Pelbagai komen diberikan seperti :

@Hanna: Ingatkan dia nak nyanyi smbil menari .. Fattah skrg mmg abah abah vibes kan

@nur afiqah: vibes abah abah be like

@900 AUTOSERVICES: aku duk tunggu jgk bila dia nk rap

@Sara: LAAAA LAMA TUNGGU, TAK NYANYI PON

@zamrah zainal: tak suka gi holiday masa winter..

@him: Faz please do something about thisss

@Nana,Nana ker?: ingat nk belanja rap kt kami semua hahahaha.. jadila layan jugak

@Eija Yusoff: Lama aku tggu asap kepul kua dari mulut dia

@Humaira Ashari: Alamak…Ingatkn Fattah nk menari sambil menyanyi.

@Athirah Liyana: komen dalam hati cakap Abah Abah vibes betul video ni. buka komen rupanya ku tak keseorangan

Berikutan itu, ramai menyeru memanggil isteri beliau iaitu Fazura untuk membetulkan kembali Fattah Amin bagi menjadi bapa yang lebih moden di waktu yang akan datang kerana hal tersebut terlalau menghiburkan sehingga ramai geli hati setelah menonton klip tersebut. Apa apa pun para peminat mendoakan yang terbaik buat Fattah Amin dan keluarga semoga dapat menjalanai kehidupan yang lebih harmoni di waktu yang akan datang.

Jangan lupa komen yang baik baik

Sumber dari Tiktok dan Instagram

Previous article“Mcm Ni Rupanya Perangai Aqish..”- Peminat Sayu Lihat Air Mata Ibu Aqish Di Klip Tiktok
Next articleSemua Salah Gitar..”-Terpegun Dgr Suara Sam, Syatilla Melvin Cuba Nyanyi Buat Ramai Tk Sangka

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here