Home Viral “Mcm Ni Rupanya Perangai Aqish..”- Peminat Sayu Lihat Air Mata Ibu Aqish...

“Mcm Ni Rupanya Perangai Aqish..”- Peminat Sayu Lihat Air Mata Ibu Aqish Di Klip Tiktok

0

Menerusi satu klip yang menjadi bualan ramai di laman Tiktok berkenaan seorang artis yang digemari ramai iaitu Puteri Balqis atau lebih dikenali sebagai Aqish terkejut melihat ibunya yang hadir pada ketika itu. Usahawan dari Inayah Beauty yang ingin menyatukan anak beranak tersebut turut berasa pilu setelah menyakasikan pertumpahan air mata dalam sebuah kedai.

Menurut sumber yang diperoleh, Aqish kini menjadi seorang pelakon yang memeberi sumber inspirasi kepada masyarakat kerana mula bekerja sejak kecil untuk menyara keluarga dan pelbagai maslaah berlaku dalm keluarga beliau sehingga beliau pernah menjadi tohmahan ramai. Namun didikan ibu beliau membuatkan beliau menjadi lebih kuat dan kini pertemuan beliau dan ibunya membuatkan ramai merasakan kesedihan tersebut apabila ibunya menolak keras untuk dibeli sepasang kasut untuk dirinya.

Klip penuh boleh ditonton di :

 

View this post on Instagram

 

A post shared by @cepatberita


Pelbagai komen diberikan seperti :
@Nanaa~~~: matured dia ni. ank broken home mmg jenis trpksa dewasa sblm waktunyer. hope u find u happiness dik

@Ahamylia Ahamylia: byk org ckp buruk tertang mak die.bg aku aqis ni sopan saton org nye ..hormat je org tua nye ckp pun lembut je.bg aku ok je mak didik die

@kyrannnn: dua beranak ni sentiasa jaga kata¬≤ mereka.. softspoken… semoga aqish n mummy dikurniakan rezeki dan kebahagiaan dunia akhirat

@Aira Ahmad: mak dia sempoi dn brjimat sngat, masi pakai baju aqis masa kecil.. yg penting muat masi..

@johnjenin7827: aqish, ur very nice talented actress since childhood. take care of yourself, be good. uncle pray to Allah that all the goodness with u. aamiin

@cik Ana: SUKE tengok Aqish berlakon dari Mase die kecik sampai besar.. semoga bahagia selalu dengan ibu aminn..

@Yana Qistyna 88: harap Aqish dpt bahagiakan ibu dia….

@qasehindah346 Annur: suka nengok mereka Ni…terus berbakti pada mak aqish syurga tmpt mu dek…bia apa org kata Kita bahagia dgn cara Kita sndiri

@liza: mak mncerminkn seorg ank..didikkn yg sempurna n contoh yg baik..akn diikuti ank..ya Allah berikn hidayahMu..

@sha: sebak tgok walaupun ,dia Dr kecik dah bkerja tp tetap ,syg ibu dia ,sedih pula sis

Berikutan itu, hasil pujukan Aqish ibu beliau turut membeli sepasang kasut agar senyuman ceria di wajah anaknya terselah seperti sedia kala. Kasih sayang seorang ibu untuk anak jeas terpampang di wajah ibu Aqish dan para peminat mendoakan yang terbaik buat keluarga Aqish semoga dapat bersatu dan menjalani kehidupan yang lebih baik di waktu yang akan datang.

Jangan lupa komen yang baik baik

Sumber dari Tiktok dan Instagram

Previous article“Mic Rosak Bukan Penghalang Untuk Ernie..” – Ernie Zakri Nyanyi Lagu Whitney Houston Buat Peminat Terpana
Next article“Sgt Bapak Bapak..”- Peminat Geli Hati Tonton Klip Terbaru Fattah Amin, Minta Fazura Betulkan Suami Balik

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here