Home Dunia Sedih, sempat buat live sebelum kapal terbang terhempas

Sedih, sempat buat live sebelum kapal terbang terhempas

233
0

Seluruh dunia digemparkan dengan berita kemalangan yang sangat sedih dan menyanyat hati. Kes ini berlaku setelah kapal terbang yang dinaiki itu terhempas setelah berlakunya kerosakan pada salah satu enjin sayap kapal tersebut. Sangat ngeri dan menyanyat hati orang ramai. Hal ini telah meragut lebih kurang 66 orang mangsa pada kejadian tersebut. Marilah kita mendoakan kesejahteraan kesemua mangsa yang telah meninggal itu.

Tetapi, apa yang lebih membuatkan warganet sedih setelah menonton live video yang mana mangsa sempat membuat live sebelum mendarat ke tanah air kesayangan nya itu. Melihat mangsa dan juga rakan nya yang sangat gembira untuk kembali ke tanah air, namun tidak kesampaian setelah berlakunya insiden yang menyedihkan.

Baca juga : Isi Masa Bercuti Di Pulau Redang, Tok Ti Kongsi Momen Afwa Naik Kapal Terbang – “Sepanjang Flight, Afwa Sleep & Mudahkan Ibu…”

Baca juga :Wanita Ini Terserempak Suami Nya Di Udara, Ramai Juga Yang Hairan

Video yang telah dimuat naik oleh di akaun Twitter  telah mendapat banyak reaksi dari warganet.

Lihat video di bawah :

Lihat juga apa kata warganet :

@DAP Insaf : Allahuu, ngeri tengok video live penumpang dari dlm kapal terbang yg terhempas di Nepal. Jeritan2 penumpang yg terbakar tu bikin insaf.

@Loq : Kapal terbang terhempas kat Nepal tu kan, ada penumpang buat FB live masa enjin meletup n terhempas tu

@Piqa_p : Baru keluar dari ‘gua’ sbb baru habis staycation. Rupanya ada insiden kapal terbang terhempas dekat Nepal beberapa saat sebelum landing.Dorang cakap sbb ada penumpang buat live fb ek.. baru tengok video live tu

Ada yang mengatakan bahawa FB live tersebut merupakan punca kepada berlakunya insiden tersebut, tetapi ada juga yang mengatakan bahawa telah berlakunya kerosakan pada enjin sayap kapal terbang tersebut.

Sedih melihat live tersebut, kelihatan semuanya happy dan tidak menyangka perkara tersebut berlaku dengan hanya sekelip mata sahaja.

Walau apa pun, insiden tersebut telah mendapat perhatian seluruh dunia, semoga keluarga mangsa bersabar dan dapat menerima ujian ini. Marilah kita bersama-sama mendoakan mereka.

PERHATIAN: Pihak Rose Biru Media tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak Rose Biru Media juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Previous articleLelaki memanjat pagar dan memasuki rumah, rupanya berniat baik
Next articleMenabung Duit Syiling Slama 5 Tahun, Bapa Tercengang Lihat Jumlah Yg Trlalu Bnyk

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here