Home Hiburan “Rumah Saya Takdelah Besar Mana Pun..” – Anak Lelaki Dato’ Sri Vida...

“Rumah Saya Takdelah Besar Mana Pun..” – Anak Lelaki Dato’ Sri Vida Buat ‘Review’ Rumah

150
0

Anak kepada usahawan kontroversi Dato’Sri Vida iaitu Kacak ada membuat video ‘review’ rumah ibunya dan membuat perkongsian video tersebut di aplikasi tiktok. Dalam video tersebut, Kacak menunjukkan dekorasi dan kebesaran rumahnya. Dia juga menunjukkan kolam renang serta tasik ikan, tempat di mana DSV pernah ‘berperang’ dengan Dato’ Alif Syukri suatu ketika dahulu.

“Rumah saya kecik je, bukan ada apa-apa punn..” – Kacak

Menurut Kacak, rumahnya itu sebenarnya besar tetapi ia nampak kesemuanya di hadapan. Jadi ia tampak seperti kecil.

Klik Di Bawah Untuk Lihat Video Penuh

 

View this post on Instagram

 

A post shared by @daebakingcosmetics

 

View this post on Instagram

 

A post shared by @daebakingcosmetics

Jom Tengok Apa Kata Netizen

@Mr.pandos: Haah bang dapur abg tu besar rumah saya

@Cliffieeeee: Kalau saya main kereta ni dalam rumah, mampu maju dan reverse jak. Tu pun gerak sikit dah langgar dah

@elyana hawa: kacak tengok bilik kacak..hari tu tgok bilik cik b dah..

@Kuih Bulan: “rumah kecik je tau” aku un jeng

@yourboyjan: “rumah kecik je tau” ruang tamu kau je dah besau rumah aku kacak

@Rey Rusli: dapur dia sama besar dgn rumah ak woiii. hahhaa

@Karl_Capix65: sronok tgk org dok umh besar..kte umh papan pn blm tntu bule beli lg..

@Isey_Bachok9123: abg tngok pun dh letih dik..penat brjalan..rmah bsar giler.

@beangel: “Rumah kecik je tau🥺” kot dia belum rasa tinggal atas pokok mcm kami- org sarawak hadir

@Nora.: Rumah besar besar ada bibik takpela, kalau tak ada bibik kebulur saya nakp dapur pun dah jauh! Silap2 lepak dapur ja hari2, malas nk jalan naik bilik.

@Anaqii kekchef: rumah sy pun samela kecik je..yg bezanya letak kereta tu dh penuh ruang tamu..terus nmpk dapur boleh terus nmpk pintu bilik tidur pintu bilik air

@ZaAs: rumah saya pun kecik je..masuk rumah terus nampak ruang tamu +dapur+bilik..xdan nk buat tour kat pintu masuk da boleh tour smua 😂Alhamdulillah..

@Amy: Alaaa…keciknya rumah…mujur rumah sya besar sikittt je

Previous articleAdik Zaza Secara Spontan Menari Tarian Tradisional. Ramai Puji Tariannya Begitu Lembut Dan Ikut Rentak
Next articleHakim menangis jatuhkan hukuman, Bapa mengaku salah rog*l Anak perempuan

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here