Home Hiburan Ramai Gila Bayang, Park Seo Joon Datang Malaysia. Peminat Sanggup Kejar Dari...

Ramai Gila Bayang, Park Seo Joon Datang Malaysia. Peminat Sanggup Kejar Dari KLIA

357
0

Ramai peminat gila bayang apabila pelakon kegemaran mereka daripada Korea Selatan, Park Seo Joon datang ke Malaysia semalam. Park hadir bagi mempromosikan jenama produk yang mengambilnya sebagai duta iaitu Milo. Program itu ialah “Jom Minum Milo Bersama Park Seo Joon.

seo joon

Berikutan kehadiran Park Seo Joon ke Malaysia, ramai peminat yang hadir ke lapangan terbang bagi menyambut kehadirannya. Menerusi halaman tiktok, tular satu video peminat di mana dia begitu bersemangat untuk berjumpa dengan Park Seo Joon. Dia mengikuti kereta yang dinaiki Park Seo Joon dari lapangan terbang KlIA dan melambainya dengan harapan Park akan memandangnya..

Klik Di Bawah Untuk Lihat Video Penuh

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Rose Biru (@rosebirumedia)

Jom Tengok Apa Kata Netizen

@atqhkma: this is actually not okay. u literally followed them from the airport.

@༘♡ts: ni kalau dekat korea kena cop sasaeng

@mhmdnzmi: nasib baik park seo joon tak nampak budak fly…mau terkejut dia

@Iman Rashid: entah entahh dalammm tuu maid diaaa jeeee

@عزاتي شافيقه: dapat hidu udara yg sama pon cukup dah

@minionim: Pergh macam menteri nak lalu eh

@itsqairee: hahaha ak dh agk dh die palau

@sarawr: patut kita keluar bawak kereta kat highway semalam

@SHAA: Ha ni kalau siang2 ni jem ni buat aku marah ni nk g kerja

@꧁♛𝕀𝕥𝕫.𝕞𝕖(NANA)♛꧂: dapat hidu udara dr negara yg sama dgn dia pun jadilah walaupun sekejap

Semangat betul peminat Park Seo Joon ni kan. Sampai sanggup kejar tu.. Min dapat hidu udara yang sama dengan dia pun dah cukup bahagia..

Sumber Tiktok dan Instagram

Previous article“Menu Rahmah Tersangat Rahmah, Free Terus Dia Bagi”-Netizen
Next article“Power Betul Nyanyi Lagu Terus Hidup Versi Lelaki. Saing-Saing Aina Abdul Dah Ni..” – Netizen

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here