Home Hiburan Penyanyi Jalanan Bersuara Emas Nyanyi Lagu Saleem Raih Perhatian Ramai

Penyanyi Jalanan Bersuara Emas Nyanyi Lagu Saleem Raih Perhatian Ramai

460
0

Menerusi halaman tiktok, tular satu video kongsian @udienfortysick di mana seorang penyanyi jalanan bersuara emas menyanyikan lagu berjudul Nafisa oleh kumpulan XPDC.

Jangan pandang sebelah mata, nyanyian penyanyi jalanan ini sungguh merdu, sungguh lunak dan berjaya meraih perhatian ramai. Rata-rata netizen kagum dan memuji keunikan suaranya. Ramai juga yang mendoakan moga abang ini dapat kembali jalani kehidupan yang lebih baik.

KLIK DI BAWAH UNTUK LIHAT VIDEO PENUH

@udienforty6icks PART 2 KITA BELANJA TRIBUTE SALEEM IKLIM PULAK.. LAYANNNNN..!!!!#fypシ゚viral #batupahatjohor #batupahat #suaraemas #bukansekadarrupa #anakbatupahat ♬ original sound – udienfortysick46

@udienforty6icks PENYANYI JALAN YG BERSUARA EMAS.. SEMOGA ALLAH PERMUDAHKAN URUSAN DUNIA AKHIRAT #fypシ゚viral #batupahatjohor #batupahat #suaraemas #bukansekadarrupa ♬ original sound – udienfortysick46

JOM TENGOK APA KATA NETIZEN

@aiman: penuh mendalam kau nyanyi bang semoga Tuhan melindungi kau bang yg mampu aku doakan 🥰

@🍓❀ɴᴀᴢᴀʀɪᴀʜ_🅵🆂🇦 ❀🍓: Dulu dia kat Maybank pt raja sekarang kat bandar dah semoga dipanjangkan umur dan semoga tuhan lindungi di mana dia berada

@Int_M: Teringin nk request lagu kemarin- seventeen dia pernah bwk masa busking dulu shahdu wehh

@Adek_Bongsu 🇵🇸: secawan kopi suria sebatang sambil berteman lagu abg ni nyanyi

@udienfortysick46: Sdp kn.. serak2 dia best dgr

@MatLahubbbbbbbb: Dengar2 gitar dy hilang malam semalam

@🕸️Cik Asyraf 4A🕸️: Mcm mte2 je. Tpi xpela.. Semoga di permudahkn.. Sedp2 lgu dia bwk.. Apak khalifah boleh ambk ni

@irfansahuding_: Dalam lubang gitar tu ada nilai yang diberi oleh orang malaysia kita

@𝙎𝙠𝙮𝙯𝙯𝙯 | 𝙔110💢: xtau knp klau dngr suara dia ni auto meremang sedap betul suara

Previous article“Nasihat Agama Behar Tak Bagi Secara Openly…” – Azhar Sulaiman
Next articleInfluencer Bongkar Suami Curang 7 Tahun Cerai Talak 3

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here