Home Hiburan “Lajunya Dia Bebel..”- Bengang Ditolak Kepala Terlalu Kuat, Sharifah Sakinah Keluarkan ‘Skill’...

“Lajunya Dia Bebel..”- Bengang Ditolak Kepala Terlalu Kuat, Sharifah Sakinah Keluarkan ‘Skill’ Mak Mak

233
0

Menerusi satu perkongsian yang dikongsikan di laman Tiktok berkenaan sebuah filem yang menjadi perhatian ramai di Tiktok iaitu hasil gandingan Sharifah Sakinah membuatkan ramai yang ingin menonton filem tersebut. klip yang dikongsikan meraih lebih satu juta tontonan di Tiktok gara gara ramai yang ingin meneka gerangan yang menjadi hantu dalam filem tersebut.

Mengikut sumber yang diperoleh, filem yang disiarkan itu merupkan sebuah filem seram komedi yang disiarkan di astro. Filem tersebut menjadi viral apabila klip Sharifah Sakinah yang mengambil watak sebagai hantu mula membebel dalam filem tersebt kerana beliau tidak berpuas hati kerana hantu tidak dilakukan sama seperti manusia. Beliau yang begitu bengang denga cara manusia yang menolak kuat kepala beliau cuba mengadu sepuas puasnya kepada seseorang dan para peminat begitu terhibur dengan lakonan beliau dalam filem tersebut.

Rakaman penuh boleh ditonton di :

 

View this post on Instagram

 

A post shared by @cepatberita


Pelabgai komen diberikan seperti :

@azierool8792:kesian kat hantu tu..stress sangat nmpak nya

@Johnsan Adwin:Sian hantu tu stress hahahaha…

@ZØ3 Tan:even ghost also ada stress

@FaraAin Adnan:die punye sedeyhhh!! ak da tau sape..

@cik_Y: Haha…kalau la boleh dgr hantu komplen. Mau 10km lari

@Siti Aishah:hahahaha lawak la dia nihhh

@ayieyiee6:hahaha hantu pon borak dia boleh tahan hahaha kelakar woi kalau ada hantu macam ni baik kawan dengan hantu

@Ieka Ainairil:tgk bentuk muka pun tau sapa

@sofiyyenasaury:Hahahahahahaha kelakar sungguh

@ZaF01:sakinah you are serba boleh…

@M.Alamak:dah Tu nak teman kau pun macam tu mana tak kena nya

Berikutan itu, para peminat mula merindui lakonan Sharifah Sakinah kerana beliau dianggap sebagai salah seorang pelakon yang serba boleh kerana pandai meminakan watak dengan begitu baik. Apa apa pun para peminat mendokaan kejayaan beliau dan semoga dapat terus berkarya dalam menghiburkan para peminat beliau dengan lakonan beliau yang begitu berbakat kelak.

Jangan lupa komen yang baik baik

Sumber dari Tiktok dan Instagram

 

Previous article“Tokti Jangan Sampai Takleh Tidur Malam Tau..” – Dato’ Sri Siti Nurhaliza ‘Selfie’ Dengan Lee Min Ho Di Concert Cuckoo
Next article“Ni Baru Betul Bini..”- Akim Cuba ‘Prank’ Stacy Minta RM20K , Tk Sangka Ini Respons Stacy
Seorang yang suka berimaginasi dan amat meminati penyanyi nombor satu negara, Dato' Siti Nurhaliza. Mungkin kelihatan comel dan tidak merbahaya, namun amat menyukai novel bergenre aksi-thriller. Hati-hati!

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here