Home Hiburan “Dia Boleh Tepis..”- Reen Rahim Libas Monyet Masuk Rumah Tarik Perhatian Peminat

“Dia Boleh Tepis..”- Reen Rahim Libas Monyet Masuk Rumah Tarik Perhatian Peminat

196
0

Tular di Tiktok apabila seorang artis wanita Reen Rahim yang kini aktif di media sosial dengan menghasilkan video yang menarik. Namun satu video yang dikongsikan baru baru ini menarik perhatian netizen apabila beliau melibas seekor monyet yang masuk ke dalam rumah beliau ketika beliau sedang merakam untuk video baru beliau.

“itule isteri… dengan husband punye le garang.. dengan monyet pon takuttt..”

Mnegikut apa yang dikongsikan, monyet tersebut sering diberikan makan oleh beliau dan beliau tidak sangka monyet tersebut berani untuk masuk ke dalam rumah beliau. Monyet tersebut sempat menyepahkan rumah beliau sebelum beliau melibas monyet tersebut untuk keluar dari rumahnya.

2

Berikutan itu, monyet berjaya dikeluarkan selepas beberapa minit. Monyet tersebut sempat membawa lari beberapa makanan dan lari keluar dari rumah Reen Rahim. Namun para netizen yang menonton rakaman tersebut berasa geli hati melihaat keadaan tersebut. Apa apa pun semoga Reen Rahi dan kelurga amik langkah yang selamat agar hal tersebut tidak berlaku lagi.

Baca ini: “Dah Lama Tertangguh..”- Pekin Ibrahim Peroleh Ijazah Di UUM Lepas Terpaksa Repeat SPM
Baca ini: Makcik Kemboja Viral Diserbu Peniaga Minta Bayar Hutang Tertunggak

Rakaman penuh boleh ditonton di :

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Rose Biru (@rosebirumedia)


Pelbagai komen diberikan seperti :

@AeinCollection: sebab bagi makan dia asyik dtg

@Matt Daniel: itule isteri… dengan husband punye le garang.. dengan monyet pon takuttt..

@S H A H: Dah tahu ade monyet, tingkap pulak buka beso”… mmg menjemput tetamu yg tak diundang le jadi kat aku camnie mmg jammed palee

@Nor Masita: Klu rajin bagi makan dia akan rajin datang… bila kat luar takde mknn tu dia masuk dlm rumah.

@Suhaila: Tingkap pasang jaring halus reen sama dgn rumah akak pun cm ni akak pasang jaring

@Zue Zureyna: Mmg kena pasang grill tingkap n pintu. Kalau tak mmg asyik terkejut je lah

@anacikjang: kt umah ni pun ada, bwak lari balang biskut atas atas, mknan kucing pun dia bwk lari

@AMYZALEA: dia tepis pulak pnyapu tu ahahahhaha

@dahlieanamoktar: bru minggu lepas monyet masuk dlm bilik aku, aku buru dia siap dia sergah aku balik

@Noorsuziana Aziemie: sama la skng ni saya pun berperang dgn kera kt belakang rumah eheh Sebb tempat dia selalu mkn dh xde JD skng ni depa serang kt dlm umh .huhuuu

@Eshal Fatym91: Sama la kita hari2 cenggini joget2 atas bumbung rumah mcm nk runtuh , ajak suami pindah tak tahan … hari2 gaduh dgn cik mon ..

@Siti Fetty: Sil sis penah balik kje, penat2.. Lupe nk tutup tingkap. Skali dye msuk, mereka mkn berjemaah. Siap amek nasi kt periuk nasi.. Plus membuang skali

PERHATIAN: Pihak kami tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Jangan lupa komen yang baik baik sahaja.

Sumber: Tiktok dan Instagram

Previous article“Dah Lama Tertangguh..”- Pekin Ibrahim Peroleh Ijazah Di UUM Lepas Terpaksa Repeat SPM
Next article“Saya Tahu Batas Saya Ya, Tak Perlu Kot Nak Memandai…” – Uqasha Senrose
Seorang yang suka berimaginasi dan amat meminati penyanyi nombor satu negara, Dato' Siti Nurhaliza. Mungkin kelihatan comel dan tidak merbahaya, namun amat menyukai novel bergenre aksi-thriller. Hati-hati!

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here