Home Viral “Bukan Senang Nyanyi Dalam Kelab Malam, Letih Tu Tuhan Je Tahu…” –...

“Bukan Senang Nyanyi Dalam Kelab Malam, Letih Tu Tuhan Je Tahu…” – Eranzz Lambert Faham Perasaan Aina Abdul

159
0

Kisah hidup Aina Abdul yang mencurahkan air mata semasa mengingati masa sulit di kelab malam menunjukkan sisi kemanusiaan dan perjuangan. Keputusannya untuk meninggalkan tempat tersebut menandakan keberanian dalam membuat perubahan positif dalam hidupnya. Semoga Aina terus menemui kebahagiaan dan kejayaan dalam kerjaya seninya.

Pengalaman Eranzz Lambert sebagai penyanyi kelab malam memberinya pemahaman mendalam tentang cabaran dalam industri hiburan. Pernyataannya menunjukkan empati terhadap sesama artis, seperti pelantun suara ‘Jangan Mati Rasa Itu’. Semoga pengalaman ini membawa kesedaran dan pemahaman lebih dalam di kalangan masyarakat.

“Hmm, saya dari dulu smpai sekarang masih lagi bernyanyi di kelab malam. Cubaan nak masuk ke dalam industri masih belum berjaya kerana takut dengan keadaan market industri sekarang….” – Katanya

“Bukan senang menyanyi di kelab malam. Setiap malam hampir 20 lagu dinyanyikan dengan nak hiburkan orang lagi. Dia punya letih tu Tuhan je yang tahu. Bayaran pun tak seberapa berbanding mereka yang dah masuk dalam industri seni. So i feel u @ainaabdul…” – Katanya lagi

Ketika Eranzz Lambert merasakan kegembiraan melihat rekan-rekannya dari dunia kelab malam berjaya menembusi industri seni, hal itu dapat menjadi inspirasi positif. Semoga kejayaan mereka membuka pintu peluang lebih luas dalam dunia seni hiburan.

Pandangan Eranzz Lambert tentang bagaimana pengalaman menyanyi di kelab malam dapat meningkatkan profesionalisme dan kekuatan seseorang mencerminkan aspek pembelajaran dan pertumbuhan personal dalam industri seni hiburan. Semoga pengalamannya memberikan nilai tambah yang positif dalam perjalanan kariernya.

Lihat Posting di bawah:

Sumber: Portal

PERHATIAN: Pihak Sinetron Malaya tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak Sinetron Malaya juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.
Jangan lupa komen yang baik baik sahaja.

Previous article“Hebat Adik Ni, Dia Boleh Baca Tanpa Alunan Lagu Qunut Nazilah..” – Netizen
Next article“Kalau Saya Tak Ambil Artis atau Individu Buruk Itu Mereka Tiada Pekerjaan…” – Aliff Syukri

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here