Home Uncategorized “Yang Penting Dia Boleh Sayang Anak Saya, Ada Asas Agama Islam..” –...

“Yang Penting Dia Boleh Sayang Anak Saya, Ada Asas Agama Islam..” – Raf Yaakob Cari Isteri Baru, Ibu Untuk 4 Orang Anak

191
0

Baru-baru ini heboh di laman sosial apabila Raf Yaakob dan Mawar Rasyid, pasangan yang tampak begitu bahagia tiba-tiba sahaj mengumumkan yang mereka bercerai.

Susulan itu, ramai yang sedih dengan nasib keluarga mereka kerana mereka sudah mempunyai 5 orang anak yang masih kecil.

Berikutan itu, ada peminat yang bertanyakan jika Raf Yaakob mahu mencari pengganti untuk menjadi ibu kepada anak-anaknya.

Raf Yaakob berkata yang dia tidak meletakkan sebarang syarat tertentu kepada mana-mana wanita untuk dijadikan pasangan hidup.

Menurut Raf, latar belakang pekerjaan bakal isteri tidak menjadi satu masalah, namun yang menjadi keutamaan adalah wanita tersebut boleh menerima dia dan anak-anaknya dengan seadanya.

Selain itu, Raf juga mahukan seorang isteri yang mempunyai asas agama Islam.

“Semestinya jodoh itu rahsia Allah, jadi tidak kisah dia kerja apa sekali pun…”

“Pegawai kerajaan ke, peguam, doktor, penjual goreng pisang, pelakon, pramugari mahupun founder produk, saya tidak kisah..”

“Yang penting dia boleh terima saya seadanya, sayang anak-anak saya, mendengar kata dan ada asas agama Islam dalam hidup…”

KLIK DI BAWAH UNTUK LIHAT VIDEO PENUH

@ohbulanofficial Raf Yaakob tidak meletakkan sebarang syarat tertentu kepada mana-mana wanita untuk dijadikan pasangan hidup 🤗 #ohbulan #sembangentertainment #rafyaakob #tak #letak #syarat ♬ original sound – OHBULAN!

JOM TENGOK APA KATA NETIZEN

@Wanaa: everything start from your self raf..muhasabah diri

@seorang_suri: awalnya nak cari penganti …x mau relex2 dulu ka..

@SITI siBoyot: ank raf pun dah 4.. kalau dapat prempuan yg terima anak² seadanya.. hargailah isteri sebaiknya. bukan mudah nk jaga anak² yg masih kecil semuanya

@@hana: Bagusnya statement Raf ni, saye suke ✅ Yang Penting Agama

@زيان ☘️: Hmmm cakap boleh la. masuk lah dunia b40 baru jumpa yg reti goreng pisang 🤣

@Yaya zaidi🧸: Dlu msa aku single takmau ckap

@Del luna: klau bini xdea asas agama pun.tugas seorng suami didik bimbing ister dan ank2😔klau suami pun kelaut dlm.isteri pun akn kelaut dalam

@๓ץ кєк๓ץ🍑: Salam sy pandai goreng pisang sambil tutup mata

@anisarisha1: kebnyakkan lelaki nk isteri dgr cakap dia bukn dia dgr ckap isteri..ak meluat betul kalau laki acah2 tkot bini, tlglaa jgn jadi dayus wahai lelaki..

Previous article“Semoga Terbuka Pintu Hati Untuk Melunaskan Hutang Tertunggak RM2250…” – Cik Pia Didakwa gagal Bayar Hutang?
Next article“Mish U, Jangan Rampas Pulak Macam Si Bibik…” – Fathia Latiff

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here