in ,

“Wartawan Ni Profesional Betul..” – Wartawan Dipeluk Adik Kecil Semasa Siaran Langsung Berita Awani

beruk

Menerusi halaman tiktok, tular satu video kongsian Fareez Azman yang juga merupakan wartawan astro awani yang dipeluk oleh seorang adik kecil semasa dia sedang bersiaran langsung di Berita Astro Awani. Adik tersebut memeluk kakinya kerana ketakutan dikejar monyet di Pantai Teluk Cempedak, Kuantan. Video tersebut mendapat sebanyak 1 juta tontonan dan 100 ribu sukaan. Netizen berdekah melihat kerenah adik tersebut yang ketakutan hinggakan dirinya sekarang sudah terkenal satu Malaysia. Di ruangan komen, ramai juga memuji pembaca berita ini yang bersikap profesional dalam kerja. Ada juga yang kagum dengan pembaca berita ini kerana begitu berani dan tidak ketakutan dikejar monyet.

Klik Di Bawah Untuk Lihat Video Penuh

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Zack (@lawak_laah)

Jom Tengok Apa Kata Netizen

@Oktober­čî╗´╝ÜMakkkkk adik masuk tv

@petai´╝ÜBagus abg ni..betol2 profesional dlam kerja

@zan1207´╝Üwah bro ni rilek betul..klu sy dah lari sekali dgn adik tu

@Al Hakeim Fauzi´╝ÜBang mcm mana boleh tahan gelak dari awal adik tu lari. Saya yg xnmpk adik tu lari tp dgr suara adik tu meraung pun sy dah gelak dah huhuhu

@Asyraf Roslan´╝ÜTerima kasih abang tenang kan adik tu

@Nik Angoh´╝ÜCameraman dah shaking dah tu

@Izzy´╝ÜMuka dia betul betul takut tu bang. Abg mmg hero dia tabikk

@fitrilisme´╝Üpadu bro..tenang is good..rilek2 je..

@Anna Jimmie´╝Üu handled the situation like a pro

@pokaiwithmakmah´╝Ühahahah steady lah bang. masih lagi tersusun ayat, kalau saya dah blank dah ikut jerit

@Dr.Wahida|Study&TesisTips´╝Üsekaligus abang adalah hero utk adik tu pada haritu

@zaffmummy´╝Üdapat dengar adik tu terjerit2 awal tu

@Seo Dan­čç▓­čçż­čçÁ­č窴╝ÜHAHAHAHAHAHAHA COMELLLL

Berdekah min tengok adik ni. Mujurlah abang wartawan tu tak takut monyet, kalau tak dengan dia sekali berlari ketakutan. Apa-apa pun min puji lah sikap profesional wartawan ni yang masih tenang mengawal keadaan. Jangan lupa komen yang baik-baik yaa..

Sumber Tiktok dan Instagram

Avatar of Aiman Hakim

Written by Aiman Hakim

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

lina

“Comel Betul Dia Menari, Macam Orang Muda..” – Kak Lina Pompom Menari Tarian Tiktok

roslan madun

“Sedap Betul Dia Nyanyi, Suara Maintain Dari Dulu..” – Roslan Madun Nyanyi Di Majlis Kenduri Kahwin