Home Hiburan “Senyuman Dorang Macam..”- Elly Mazlein Cuba ‘Panas Line’ Shila Amzah Lepas Tgk...

“Senyuman Dorang Macam..”- Elly Mazlein Cuba ‘Panas Line’ Shila Amzah Lepas Tgk Sharnaaz Ahmad

134
0

Menerusi satu perkongsian yang dikongsikan di laman Tiktok berkenaan adegan yang berlaku di GV manjadi pehatian ramai apabila jumlah tontonan klip tersebut meraih lebih 1 juta tontonan di laman Tiktok. Pada minggu ini rancangan ini dikejutkan dengan kehadiran Sharnaaz Ahmad duduk di sisi Emma Maembong untuk menonton rancangan nyanyian tersebut namun tidak disangka pemikiran Elly Mazlein yang cuba menyakat Sharnaaz dan Shila membuatkan ramai tersenyum.

Mengikut sumber yang diperoleh, Sharnaaz hadir pada malam itu hanya kerana ingin menonton keseluruhan pertandingan tersebut namun setelah nyanyian hebat dari Shila Amzah selesai, beliau dikejutkan dengan dibahan oleh Elly Mazlein sehingga menyebabkan bekas pasangan kekasih tersebut senyum lebar akibat disakat sebegitu. Shila yang menyatakan di sediang media bahawa beliau tidak tahu akan kehadiran bekas kekasih beliau dan mengharapakan tiada sebarang andaian dilakukan oleh mana mana pihak kelak.

Rakaman penuh boleh ditonton di :

 

View this post on Instagram

 

A post shared by @cepatberita


Pelbagai komen diberikan seperti :

@nrqlhmyn:Rmi yg ckp shila brlagak bila di usik mcm tu. Tpi actually bgi pndpt sy dia mungkin ade rs lg cuma family tk restu jd dia trpaksa mcm tu

@Esther Mabil:kak lina ni pandai betul usik2 dorang

@Yasz Yaacob:adoiii aq plk yg duk senyum seorg²

@MacAndRoons:ya allah jika jodoh nya shilanamzah dgn sharnaaz ahmad, maka permudahkan lah segala urusan mereka

@ukhtizatizizi:adoiiiiii aku plak blushing tgk sharnaz tgk shila

@TeacherJess76:stillbada perasaan tp byk hati nk.kena jaga terutama ibubapa… shila anak yg baik…sharnaaz pun baik

@Ana Fiona:Cinta pertama ni biasanya susah nak dilupakan lagi kalau dh lama bercinta. Tapi semua tu indah hanya tinggal kenangan je laaa. Nak baik tak kot.

@thansiewmei:Siapa buat video ni haaa??Siapa???tau x gara2 video ni.. Aku dh jd xkeruan senyum sorg2… Smpi sakit pipi aku..terpilinggggg pilinggg.. Adoiiii

@Damia Alyssa Florence:cara sharnaaz pandang shila mengundang seribu Bahasa. Nasib baik pakai kaca mata hitam,x nampak sangat pandangan mata Tu

@Eiya Syawal:emma tu kemain eh hahahha aduiii so sweet moga kalian nerjodoh kembali..tahu cinta lama bertaut kembali hahahhaha

Berikutan itu, klip tersebut cukup membuatkan para peminat memberikan satu reaksi yang begitu mantap sehingga ramai yang mendoakan jodoh di antara mereka. Akibat Elly Mazlein yang menyatakan untuk memberi momen kepada mereka untuk saling bertatapan seketika disokong penuh oleh para artis yang berada di situ dan hal tersebut cukup membuatkan ramai terhibur dengan adegan tersebut.

Jangan lupa komen yang baik baik

Sumber dari Tiktok dan Instagram

Previous article“Dia Buat Macam Konsert Sendiri ..” – Nyanyian Bersahaja Tomok Di Gegarvaganza Dapat Pujian Ramai
Next article“Tenggelam Terus Danial..”- Elly Mazlein Lebih ‘Aggressive’ Bila Jd Hos, Peminat Lg Teruja Tonton GV
Seorang yang suka berimaginasi dan amat meminati penyanyi nombor satu negara, Dato' Siti Nurhaliza. Mungkin kelihatan comel dan tidak merbahaya, namun amat menyukai novel bergenre aksi-thriller. Hati-hati!

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here