Home Hiburan “Minta Maaf Bang..”- Alif Satar Dgr Penonton Kutuk Lakonan Filem ‘Rasuk’ Dalam...

“Minta Maaf Bang..”- Alif Satar Dgr Penonton Kutuk Lakonan Filem ‘Rasuk’ Dalam Wayang

165
0

Menerusi satu perkongsian yang dikongsikan di laman Tiktok berkenaan satu detik bersama dengan salah seorang pelakon dalam filem Rasuk yang baru baru ini ditayangkan di pawagam mendpaat perhatian ramai. Alif Satar yang dikatakan mempunyai satu sifat yang suka merendah diri hadir dalam satu pawagam untuk menyaksikan pelbagai reaksi dari para penonton yang menonton filem yang dilakonkan dan tidak sangka hal tersebut berlaku.

Mengikut sumber yang diperoleh, Alif yang hanya berpakaian biasa dan cuba menutup mukanya berjaya menyamar sebagai penonton untuk menonton filem Rasuk. Namun di akhir filem tersebut selesai, salah seorang penonton terkejut melihat susuk tubuh pelakon tersebut dan menyatakan beberapa perkara sehingga mereka memohon maaf atas keterlajuran kata semasa menonton filem tersebut.

Rakaman penuh boleh ditonton di :

 

View this post on Instagram

 

A post shared by @cepatberita


Pelbagai komen diberikan seperti :

@Cinncaii:Bayangkan kau ngan member kau taktau nak tengok cerita apa pastu kau cakap jom tengok cerita aku

@Aiman:sempoi je alif satar ni . lain dari alif yang lain

@𝘽𝙖𝙩𝙧𝙞𝙨𝙮𝙞𝙖:kawan aku cakap iman dia tak stabil

@Master Basry:inilah yang dikata maki dapan²

@banana:Haritu tgk masa premiere, kwn 2 orang kritik spjg cerita plus aku pon “siapa la script writer cerita ni”. rupanya scriptwriter duduk depan kteorg

@𝔸𝕧𝕠𝕔𝕒𝕕𝕠 𝐵𝒾𝓁𝓁𝒾𝑒 :Time ni laa nk kenal2 course lain.. nanti class dh start.. semua dh busy dengan life n partner masing”

@Fєαʀʟєss:Semalam baru jumpa dia kat kedai basikal. Basikal dia 60k doh

@mastura89:Abg marah apa kat Alif Satar? nak tahu

@Small eyes panda:Sakit jantung tau citer ni hahahaha terjerit gak la

Berikutan itu, Alif Satar menyatakan bahawa hal ini masih berlaku diharap agar para penonton lebih menjaga perkataan agar tidak membuat orang tersinggung jika perkartaan sebegitu sering keluar. Apa apa pun para pemonat mendoakan yang terbaik buat Alif Satar semoga dapat teruskan berkarya dalam menghiburkan para peminat yang sedia menonton akonan mantap dari beliau di waktu yang akan datang.

Jangan lupa komen yang baik baik

Sumbe rdari Tiktok dan Instagram

Previous article“Lagi Sedap Dari Penyanyi Asal..” – Suara Emas, Nyanyian Buskers Dipuji Netizen
Next article“Makin Ringan Suara..”- Tokti Belanja Satu Lagu Lepas Baik Dari ‘Tonsil’
Seorang yang suka berimaginasi dan amat meminati penyanyi nombor satu negara, Dato' Siti Nurhaliza. Mungkin kelihatan comel dan tidak merbahaya, namun amat menyukai novel bergenre aksi-thriller. Hati-hati!

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here