Home Hiburan “Memang Sgt Manja..”- Klip ‘Honeymoon’ Pakar Pelabur Saham Tersebar Di Tiktok Raih...

“Memang Sgt Manja..”- Klip ‘Honeymoon’ Pakar Pelabur Saham Tersebar Di Tiktok Raih Perhatian Netizen

343
0

Menerusi satu perkongsiaan yang dikongsikan di laman Tiktok berkenaan pakar pelabur saham yang dikenali ramai iaitu Dato Dr Nazri Khan bersama isteri baru beliau yang kini sedang bermulan madu. Klip tersebut dikongsiakn di Tiktok dan mendapat pelbagai reaksi oleh jutaan netizen pada klip tersebut. Beliau yang baru bernikah dengan isteri baru beliau dengan memberi kenataan bahawa isteri beliau kini merupakan seorang yang begitu manja dan membuatkan beliau tertawan hati sehingga menceraikan isteri beliau yang sebelum ini.

Mengikut sumber yang diperoleh, aksi manja isteri beliau ketika berulan madu tersebar dan membuatkan beliau dihentam gara gara tidak menghormati bekas isteri beliau. Namun jelas menampakan bahawa perkawinan pakar pelabur saham itu begitu gembira dan bahagia sekali. klip yng tertular adalah perkongsian dari beliu sendiri untuk berkongsikan momen indah bersama istei baru beliau sewaktu berbulan madu.

Rakaman penuh boleh ditonton di :

 

View this post on Instagram

 

A post shared by @cepatberita


Pelbagai komen diberikan seperti :

@Eyo:cute dato..xkisah apa org nk kata kt dato..yg penting ilmu dato power…teringin nk blajar tp bajet xde..

@Aisyah Taib:Semoga tiada yg lebih manjahhhh

@NenekGojes:memang manjeer nya

@Nurfarhana Fadil:mmg jodoh org kata. ada iras.

@Lnz:Alolololo manjenya dia

@puan Emaar fauzi:perancangan kita … perjalanan dah di tkdirkan … redho tu lebih baik dan terbaik …semoga Allah permudahkan urusan 2 belah pihak .

@Bunga Kemboja:happy honeymoon manjahhhhh kali

@Arnihazrul :haaa sudah boleh fyp pulak. mau naik je kt tiktok Aku ni #manjakali

@isi sis741:suami perlukan isteri yg penyayang dn manja

@user7715527327099:salam Dato . semoga bahagia hingga Jannah . Yg lepas biarkan ia berlalu, pandanglah yg berada disisi dato sekarang, jagalah dia sebaiknya . ..comell

@BYORLIN:tak honsem tak pe,janji duit banyak itu lh ayat DDKN dlm radio

Berikutan itu, ramai yang menyatakan bahawa pakar pelabur saham itu menghormati maruah bekas isteri dan anak anak yang menonton klip berikut supaya tiada mainan emosi ditayangkan. Apa apa pun para peminat mendoakan yang terbaik buat Dr nazri semoga dapat terus membantu masyarakat dalam pengurusan saham serta dapat menjadi seorang suami yang bertanggungjawab dalam menjalankan tugas suami dan bapa yang baik buat keluarga.

Jangan lupa komen yang baik baik

Sumber dari Tiktok dan Instagram

Previous article“Apeni Korang Buat..”- Elly Mazlein Terkejut Tgk Aksi Belakang Pentas Akim Dan Stacy
Next article“Sy Memang Gifted..”- Punchline Padu Jep Di Radio Raih Perhatian Netizen Di Tiktok
Seorang yang suka berimaginasi dan amat meminati penyanyi nombor satu negara, Dato' Siti Nurhaliza. Mungkin kelihatan comel dan tidak merbahaya, namun amat menyukai novel bergenre aksi-thriller. Hati-hati!

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here