in ,

“Bukan Sahaja Rupa, Suara Pun Dah Seakan Sama..” – Nyanyian Pemuda Dipuji Seakan Arwah Along Spoon

along

Menerusi halaman tiktok, tular satu video nyanyian Mat Own menyanyikan lagu Memori Sekuntum Rindu oleh kumpulan Spoon. Nyanyiannya sungguh baik dan ramai memuji suaranya yang mirip sekali dengan penyanyi asal lagu tersebut, Along. Video tersebut mencecah sebanyak 300 ribu tontonan dan mendapat komen yang baik daripada peminat. Rata-rata daripada mereka berkata yang suaranya sungguh merdu dan wajar mencipta lagu sendiri.

Klik Di Bawah Untuk Lihat Video Penuh

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Zack (@lawak_laah)

Video Tambahan

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Zack (@lawak_laah)

Jom Tengok Apa Kata Netizen

@_Jeff­čŹş´╝Ümerdu suara hang sama macam arwah along spoon

@fazlie´╝Üanak arwah along spoon ke ni??? mcm sme jee muka die

@BROTHERHOOD_AR­čśÄ­čśÄ´╝Üsupport.. jrg2 org ada suara mcm ni..suara 90an..terbail bosskuu

@Mr_Bluestrike´╝Ümuka ok sdh tpi suara tak sama lah

@Bulan.co´╝Üsuara dah nice, cma sbutan tu prjelaskn lgi.. ap2 pon nice

@Ujang0ri´╝Übang area mana bang?.. nk tangkap gambar sekali bang.. rambut kita sama.. dh setahun saya kumpul ni

@azlinnordin__´╝Üsuara dia sama dngn arwah spoon…semoga arwah spoon dikalangan orang ii yang beriman

@alyanaylena´╝Üok nlh lh nk sama mka tu suara arwah along xde ganti lg tp sdp ddgar bgus blh pg ni

@umie_papa´╝Ümuka ada iras arwah Along spoon…teruskan bakat awak .. InshaAllah boleh ganti arwah Along satu hari nanti

Memanb terbaik suara dia. InsyaAllah kalau ada rezeki boleh keluarkan lagu sendiri. Jangan lupa komen yang baik-baik yaa..

Sumber Tiktok dan Instagram

Avatar of Aiman Hakim

Written by Aiman Hakim

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

tarik

“Meremang Dengar Masa Dia Tarik Tu..” – Nyanyian Merdu Lelaki Ini Berjaya Buat Netizen Jatuh Cinta

kaza

“Sedap Betul Pak Samad Nyanyi..” – Otai Masih Berbisa, Kazar Nyanyi Lagu Madah Berhelah Oleh Ziana Zain