Home Viral “Kau Nak Tegakkan Benang Yang Basah, Okey…” -Humaira Kantoi Curang Dlm Drama...

“Kau Nak Tegakkan Benang Yang Basah, Okey…” -Humaira Kantoi Curang Dlm Drama ‘Aku Pilih Bahagia’, Sekali Ini Respon Aidan

466
0

Aku Pilih Bahagia merupakan sebuah siri drama televisyen Malaysia 2022 arahan Bade Hj Azmi. Dibintangi oleh Emma Maembong, Fizz Fairuz dan Alvin Chong.

Drama ini mengisahkan tiga orang wanita Dhiya, Inas dan Ameesa yang mengalami masalah rumah tangga. Mereka bangun memulakan hidup baru demi kebahgiaan sendiri. Dhiya isteri yang disayangi, bukan yang dicintai. Empat tahun rumah tangga mereka sangat bahagia sehingga munculnya Humaira, bekas tunang alias cinta pertama Aidan. Keluarga Aidan pula meletakkan kesalahan di bahu Dhiya kerana masih tidak mampu lahirkan zuriat untuk suaminya. Dhiya tidak mahu terus didera mentalnya, dan membuat keputusan untuk undur diri. Namun tidak mudah untuk Dhiya melalui hari-hari tanpa Aidan. Dia hilang arah, kecewa dan terlalu mengharapkan Aidan kembali kepadanya.

Dalam video klip ini menunjukkan lakonan daripada Fizz Fairuz yang memegang watak sebagai Aidan, dan Nabilah Dally melakonkan watak sebagai Humaira. Aidan memberitahu orang tua Humaira yang dia tidak mahu lagi bersamanya kerana Humaira kantoi mengadakan hubungan sulit dengan lelaki lain. Namun Humaira mengatakan apa yang dikatakan oleh Aidan adalah fitnah. Aidan tidak menahan sabar lagi dengan sikap Humaira menunjukkan semua bukti kepada orang tuanya yang beliau melihat dengan matanya sendiri.

Lihat klip durasi pendek drama Aku Pilih Bahagia:

 

View this post on Instagram

 

A post shared by DaebaKing (@daebakingz)

Lihat apa juga kata orang ramai:

@Daniel Fitri:the moment TALAK 3 keluar dri mulut laki tu. i’ve got chills bro

@Wan Zuriyati:puas hati….bru nmpk aidan tu lelaki…

@miori:walaupun aku xtgk cite ni sekali aku dgr talak 3 terus terkejut aku berat betul kesalahan dia

@Nur Fariha Khazidin:mmg dok follow crta nih.. puas hati sungguh bab kena cerai tuh.

@Heiryy Namikaze:bagi pape je lah watak kt datuk fizz fairuz nie konfem menjadi

@Zil Zaleyha295:bru dia tahu sakitnya diduakan..dlu buat bekas bini mcm tu

Netizen turut memberi pendapat tentang babak ini, mengatakan drama ini sangat memberi impak kepada orang ramai dan netizen luah berasa lega kerana Aidan akhirnya ceraikan Humaira. Watak lakonan Fizz Fairuz juga raih pujian ramai, dengan pelbagai watak beliau pegangi pasti menjadi. Perkongsian video klip di Tiktok ini dapat sambutan orang ramai sebanyak 944.3K penonton, 56.6K sukaan dan 404 komen.

Jangan lupa komen yang baik baik sahaja.

Sumber: Daebakingz, Wikipedia dan Tiktok.

Previous article“Abang Lagi Teruk Dri Binatang…” -Drama Jangan Menangis Cinta, Babak Yg Ditunggu-Tunggu Apabila Pak Nordin Mula Bersuara
Next article“Knpa Usya I Mcm Tu,Tak Prnh Tngok Perempuan Cantik Ke…” -Netizen Terhibur Lihat Reaksi Ain Edruce Masuk Rumah Hantu
Seorang yang suka berimaginasi dan amat meminati penyanyi nombor satu negara, Dato' Siti Nurhaliza. Mungkin kelihatan comel dan tidak merbahaya, namun amat menyukai novel bergenre aksi-thriller. Hati-hati!

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here