“Wawa Tak Mengamuk Ke..”- Aeril Zafril Tak Takut Bini, Dituduh Pasang Dua di Arab Saudi

Menerusi satu klip yang dikongsikan oleh salah seorang netizen berkenaan kisah Aeril Zafril yang dikatakan mempunyai perempuan simpanan ketika melancong di Arab Saudi baru baru ini telah menarik perhatian netizen apabila rakaman beliau tular di pelbagai sosial media. Mengikut apa yang dikatakan oleh netizen, klip itu diambil di Arab Saudi dan beliau sedang berpelukan sambil berjalan di sekitar Arab Saudi. pelbagai andaian dilontarkan tanpa sebarang penjelasan dari pihak Aeril dan akhirnya dijelaskan oleh salah seorang peminat Aeril Zafril dan ini membuatkan ramai yang salah sangka akan perkara tersebut.

Klip tersebut memberi seribu tanda tanya dan akhirnya dielaskan oleh salaah seorang peminat tegar Aeril Zafril. Ternyata wanita yang berpelukan dengan selebriti tersebut merupakan adik kesayangan belia yang kini bekerja sebagai jururawat di Arab Saudi. Kecantikan adik beliau yang tiada tandingan itu membuatkan para netizen terkejut ketika beliau berjalan disisi abang beliau yang tampan itu. Klip tersebut juga dikatakan dirakam oleh isteri kepada selebriti tersebut iaitu Wawa Zainal sendiri ketika mereka sedang melancong di Arab Saudi. Kehadiran adik kepada Aeril Zafril membuatkan ramai menyatakan bahawa Aeril pandai menyembunyikan bidadari seperti adik kesayangan beliau.

Rakaman penuh boleh ditonton di :

 

View this post on Instagram

 

A post shared by DaebaKing (@daebakingz)


Pelbagai komen diberikan seperti :

@@IrAm!rA :tu adik dia…junior kolej i… nurse kat arab

@Maria Malek:Tu adik dia la . Ni org kg sy ni . Adik dia mmg cantik sgt . Suka tgok

@bajetviral:kalau korg tak tahu adik2 beradik aeril banyak tak tekira

@CEO OF SEleKEh:Adik Perempuan dia Nurse kat Arab prnh 1 tmpt kje kt Hospital Pantai. Sekarang dia kt Arab. Cantik kak Wanda…

@Dayna Mar II:aeril ni mcm muka pelakon turkey yg berlakon sultan ahmet di Magnificent Kosem

@cikmia:xsilap ni adik dia pnh jdk nurse kt hosptl putra ke salah ekh

@Nblla:Kenapa abang aku bukan aeril zafrel nak jugakk ya Allah

@sakurapurple06:napa org komen adik dia ‘mak’ org la.. okay ja muda cantik gojes ja tgok yg komen pun buka2 adehh

@Farah:Tu adik dye lah mmg gojes.. masa 1 plkn dgn dye mmg ctk tggi org nya..

@._Tupen:Klau benar itu adik dia sama ii la kita doakn supaya adiknya ikut jejak isteri aeril, In sya Allah

@user98714620184057:Bru nak marah tpaksa cool down bla scroll komen2 terdahulu. ADIK dia x pee peluk2 lengan. Pmpuan len…JANGAN. Kang x masal cm ade sorg retis tu…

Maka rakaman tersebut sudah jelas terbukti apabila wajah mereka juga begitu iras sekali dan dikatakan nama adik beliau juga secanttik empunya badan iaitu Wanda dan selebriti itu mempunyai 5 orang adik beradik yang tidak ditunjukkan kepada umum. Kisah keluarga Aeril Zafril itu sedikit sebanyak membuatkan para netizen meminta beliau untuk menceritakan salasiah keluarga beliau. Semoga hubungan kekeluargaan pasangan selebriti tersebut menjadi lebih erat hingga ke hujung hayat.

Jangan lupa komen yang baik baik

Sumber dari Tiktok dan Instagram

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*