“Bantai Kon Saje Pon Boleh..”- Ragam Anak Sulung Tenangkan Hati, Puteri Sarah Tanak Hilang Anak

Menerusi satu klip perkongsian dari Puteri Sarah yang berkongsikan mengenai percutian bersama anak anak kesayangan beliau di Turki mendapat perhatian ramai apabila anak sulung beliau yang diberi nama Syaikhul Islam ternyata merupakan seorang penghibur untuk ibu kesayangannya. Percutian yang diatur Puteri Sarah adalah untuk menredakan segala masalah yang beliau telah hadapai selama bertahun tahun dna kini dapat dilihat dari raut wajah wanita itu kelihatan bahagia apabila beliau dikelilingi oleh orang orang yang begitu disayangi oleh beliau iaitu anak anaknya iaitu Syaikhul dan Sumayyah.

Perkongsian beliau mengenai anak sulung beliau meraih tontonan yang ramai di akaun Intagram milik beliau baru baru ini apabila anak sulungnya ‘dibuli’ oleh penjual aiskrim di Turki. Kejadian ketika membeli aiskrim itu dirakam oleh Puteri Sarah sebagai satu detik terindah dalam hidupnya kerana dapat melihat putera sulungnya membesar dengan baik. Syaikhul yang sedang membeli aiskrim itu kelihatan seperti tidak sabar untuk memakan aiskrim itu ‘dibuli’ dan dapat dilihat penjual aiskrim itu tergelak apabila wajah si kecil itu berubah geram sehinggakan sanggup makan kon aiskrim sahaja, Rakaman tersebut memberi pelbagai reaksi dari warga netizen kerana kelihatan begitu melucukan dan mencuit hati.

Rakaman tersebut boleh ditonton di :


Pelbagai komen diberikan seperti :

“hahahah syaikul pi makan cone tu lawak la syaikul”

“kalau shark ada,nahas laa yg penjual tu”

“Hahaha bagus Abang Syaikhul balas balik . Semoga Allah permudahkan semua urusan kita”

“Pandai syaikul g gigit corn tue. Kang dah terkena”

“Hahaha sy pasti bukan syaikul yg terkena brother turki yg terkena”

“Cone yg bekas pgg² tu dia buang x?? Ke dia BG ke orang lain pulak”

“Saya pernah kene mcm ni… terus saya belah dia panggil2 saya buat bodoh je…”

“Hahahahaha lambat sgt kan dah kena mkn cone tu….”

“x suka tgok gurauan macam ni..sib baik abang strong”

Mengenai isu beliau dengan ‘penyondol’ suami itu ditolak tepi dahulu kerana ingin melakar detik indah bersama anak anak kesayangan beliau di Turki kerana beliau tidak ingin mencampu adukkan masalah tersebut. Beliau menyatakan bahawa pembesaran anak anak beliau lagi penting kerana memerlukan seorang ibu yang selalu berada di sisi dan perlu diberi perhatian penuh kerana anak anak beliau kini sudah masuk ke alam persekolahan. Semoga Puteri Sarah diberi kekuatan dan kesabaran dalam menghadapi segala ujian dan rintangan yang akan datang demi anak anak beliau.

Jangan lupa komen yang baik baik

Sumber dari Instagram

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*