Isu Semasa

[VIDEO] “Sedap giler sore ni bkan miming kan..” Syafie Naswip Belanja Suara Menyanyi Hindustan?

Pelakon berbakat besar bernama Syafie Naswip ini sering sahaja berkongsikan video dirinya menari lagu Bollywood. Sangat minat dengan hiburan dari negara tersebut, Syafie Naswip ini boleh dikatakan turut memiliki bakat menari lagu-lagu hindustan.

Malah baru-baru ini Syafie Naswip belanja suara menyanyi hindustan dan berkongsikannya menerusi laman Instagram miliknya telah mencuri perhatian ramai. Manakan tidak, ramai yang tidak menyangka Syafie Naswip berbakat menyanyi juga selain dari berlakon.

Perkongsian rakaman oleh pelakon lelaki ini telah membuatkan ramai yang melayan perasaan. Suara nyanyiannya cukup merdu dan penuh perasaan sekali! Berikut adalah perkongsian video Syafie Naswip belanja suara menyanyi hindustan ini:

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Syafie Naswip (@syafienaswip)

Wow, layan habis! Macam penyanyi asal lagu Bollywood ini! Apa-apa pun perkongsian rakaman selebriti berbakat ini telah meraih lebih 27 ribu tontonan dan 3,000 likes. Malah ada satu lagi video Syafie Naswip belanja tarian dengan menggunakan lagu Bollywood lain pula. Berikut adalah rakaman tersebut:

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Syafie Naswip (@syafienaswip)

Ini pula antara reaksi warganet dimana kebanyakannya memuji suara merdu Syafie Naswip tersebut yang ditinggalkan di ruangan komen:

“Berapa kali ulang tengok video ni. Terbaiklah”

Syafie Naswip Belanja Suara 4

“Fuh ikut menangis lah adik”

Syafie Naswip Belanja Suara 3

“Sedap giler sore. Ni bukan miming kan. Terbaikkk bro”

Syafie Naswip Belanja Suara 2

“Sungguh menghayati dengan lagu yang disampaikan. Tak semena2 tempiasnya terasa sekali.. Terbaik”

Syafie Naswip Belanja Suara 1

Sumber:HCL

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *