Home Viral “Saya Hanya Mencorakkan Skrip, Kita Hanya Buat Kerja Kita…” – Fasha Sandha

“Saya Hanya Mencorakkan Skrip, Kita Hanya Buat Kerja Kita…” – Fasha Sandha

301
0

Pelakon wanita, Fasha Sandha memang cukup terkenal dengan kesungguhan serta integriti kerja dalam bidang lakonan sehingga dia tidak ambil peduli sekiranya dikecam penonton.

Terbaharu, Fasha atau Nur Fasha Sandha Hassan, 40, juga sudah bersedia dengan kata-kata hinaan warganet menyusul peranannya dalam adegan ranjang dalam drama terbarunya Rampas Cintaku 2.

Kata Fasha, apa yang dilakukannya hanya sebagai pelaksanaan watak, skrip serta arahan pengarah dan ia tidak lebih daripada itu.

“Terpulang kepada mereka, saya hanya mencorakkan skrip itu. Kita hanya buat kerja kita. Saya percaya kita buat sesuatu sebab diri sendiri dan bukannya orang lain…” – Fasha Sandha

“Kalau buat kerana orang lain, kita tidak akan kekal. Jadilah diri snediri. Ini adalah kerjaya saya sejak usia 18 tahun…” – Katanya

“Saya seronok dan hanya mampu berharap penonton pandang dari sisi lain. Kalau nak pandang sisi berani Fasha Sandha, terpulang…” – Katanya lagi

Fasha berbicara tentang hal tersebut ketika diwawancarakan dalam konferensi pers Rampas Cintaku 2 di Pavilion Kuala Lumpur baru-baru ini.

Dalam konteks ini, Fasha menyatakan bahwa kritikan tidak pernah meruntuhkan semangatnya sebagai seorang aktris dalam mencapai lebih banyak peran di masa depan.

Dia menjelaskan bahwa dia tidak akan berhenti berakting karena itu adalah karier yang dicintainya.

Sementara itu, Fasha juga menyatakan keyakinannya bahwa setiap skrip yang dihasilkan memiliki pesan dan pelajaran yang dapat dijadikan contoh oleh penonton.

Lihat Posting di bawah:

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Fasha Sandha (@fashasandha)

Sumber: Instagram

PERHATIAN: Pihak Sinetron Malaya tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak Sinetron Malaya juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.
Jangan lupa komen yang baik baik sahaja.

Previous article“Kami Mengamalkan Sikap Profesional, Saya Juga Masih Meletakkan Batas…” – Aidil Aziz
Next article“Fuh Penuh Semangat Dia Nyanyi..” – Adik Ini Nyanyi Lagu Melankolia Dengan Penuh Perasaan Hibur Hati Ramai

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here