“Patut la scene ni semua terkejut..”- Terlalu Menjiwai Watak Untuk Menampar, Buat Satu Produksi Terkejut Bila Tengok

Menerusi satu klip yang menceritakan belakang tabir drama yang menjadi kegilaan ramai iaitu ‘Khilaf Asmara’ yang dilakonkan dengan pelakon yang begitu mantap iaitu Fattah Amin, Nelydia Senrose dan Fasha Sandha mendapat perhatian ramai apabila ada yang berkongsikan rakaman belakngn tabir peristiwa Luqman ditampar kerana menceraikan isteri beliau. Lakonan tersebut seperti realiti kerana ada peristiwa mengejut ketika lakonan itu diteruskan dan ini membuatkan ramai terhibur setelah mengetahui perkara sebenar. Babak yang begitu membuatkan ramai emosi dengan rasa tidak bersalah Luqman apabila diusir keluar memberi impak yang begitu jelas apabila aksi beliau ditampar membuatkan Fasha yang berada dibelakang beliau terkejut.

Difahmakan, ketika salah satu ahli produksi memaparkan aksia belakang tabir itu membuatkan para netizen begitu terhibur kerana ketika ayah Irma cuba untuk memberi satu tamparan berpunca terlalu geram akan sikap bekas menantu beliau yang sudah menyakitkan hati anaknya, namun lain rupanya yang berlaku. Ketika tangan beliau diayun tinggi, tangan beliau terkena perut Irma yang dilakonkan oleh Nelydia membuatkan ramai terkejut kerana Nelydia seperti ingin terjatuh dan cuba menahan ketawa keran terasa sangat lucu. Pelakon yang lain yang ternampak babak tersebut terkjut dan cuba menahan ketawa kerana sedang menjiwai watak namun raut terkejut itu dapat dilakonkan dengan baik sekali dan dapat dilihat dalam drama tersebut.

Rakaman penuh boleh ditonton di:

 

View this post on Instagram

 

A post shared by DaebaKing (@daebakingz)


Pelbagai komen diberikan seperti :

@Aika Von Schewheir:fasha sanda terkejot

@insÄn yaNg hinÂ:geng ulang byk kali nak , tengok arah tgn

@Suri Atie:nsib baik kena perot je…

@captainjacksp9:Hahahahaha kalau ada dekat situ confirm dah tergelak

@nazrimolek:Fasha Sandha memang profesional…dri dulu minat Fasha .

@Nur Asilah:Kalau aku jadi fasha aku gelak terus . Nasib aku bukan fasha dekat situ

@AmsyarJohari:seb baik x tepuk benda tu. klu x xpasal2 datuk kene saman

@Zul Aziz:Ayah kenapa ayah xcakap je ayah xpuas hati dgn irma

@budak_sukan:skalidgn irma kena

@DATINIMPIT:Hahahaha dalam drama benci betul keadaan masa ni. Rupanya kat set LAWAK

@Emma eva:Cantik betul la nely ni. Lembut sgt muka dia. Terkejut pun cntik

@CallMeZiq:patut la scene ni semua terkejut..

@Amin Ahmad:Nasib baik kena perut bukannya di atas bahaya.

Nelydia yang cuba menahan gelak dan hanya tersenyum kerana terkejutdengan peristiwa yang terkena pada diri beliau membuatkan satu produksi menhan ketawa. Luqman yang menjiwai watak sepenuh juga turut terkejut namun babak ditampar pada ketika itu menutup punca utama beliau terkejut. Ramai menyatakan bahawa nasib tangan itu tidak pergi jauh dan hanya tertampar di bahagian perut dan ini membuatkan ramai yang mengulangi rakaman belakng tabir tersebut. Fasha yang memainkan watak antogonis ketika itu juga terkejut namun beliau begitu profesional ketika berlakon dan beliau mendapat pujian dari peminat beliau kerana pandai mengawal emosi ketika berlakon..

Jangan lupa komen yang baik baik

Sumber dari Tikto kdan Instagram

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*