Home Dunia “Syamsul Yusof tengok ni, patut jadikan contoh rumahtangga…” – Edika Yusof dijadikan...

“Syamsul Yusof tengok ni, patut jadikan contoh rumahtangga…” – Edika Yusof dijadikan contoh ketua keluarga berjaya

194
0

Edika Yusof merupakan seorang pelakon lelaki Malaysia dan mula mencipta nama sebagai pelakon dan model iklan yang popular di era 90an. Walaupun beliau membawa watak sebagai anak orang kaya dan bongkak tetapi sebenarnya beliau berasal dari keluarga biasa yang besederhana sahaja.

Menerusi satu klip video di akaun Tiktok miliknya iaitu edikayusof2 menunjukkan beliau sedang memuat naik gambar bersama keluarganya. Klip video tersebut yang mengatakan kekuatan yang sebenar adalah apabila kita belajar menerima takdir Allah dan mengikhlaskan yang telah terjadi. Rata-rata netizen mengatakan isteri Edika sangat beruntung memilikinya sebagai suami. Ramai juga yang mengatakan lelaki yang kacak memang setia. Ada juga yang mengatakan Syamsul Yusof sepatutnya menjadikan Edika sebagai contoh ketua keluarga.

Klip video tersebut mendapat sambutan hangat dan mempunyai sebanyak 365K tontonan, 25K sukaan dan 400 komen. Jangan lupa komen yang baik-baik.

Lihat klip video di bawah:

 

View this post on Instagram

 

A post shared by @cepatberita

Lihat apa kata orang ramai:

@Mieza Cantik: samsul yusof mau tgk ni & jadikan contoh utk rumahtangga yg bergolak skrg..

@L’aura: hensem anak² Abang edika tapi belum dapat menandingi ke henseman bapak nya YG perempuan cantik mcm mak NYA..

@kembarailmu2020: lelaki hensem selalu setia..mcm aku…. knp aku pilih setia?? sebab aku btl2 rasa BETAPA BESARNYA PENGORBANAN ISTERI AKU SEMASA MELAHIRKAN SEMUA ANAK2 AKU.. Aku yg tlg sambut anak2 aku sndiri.. nk sebut kawin lain sebagai gurauan pun aku xsanggup walaupun dgn kwn2..

@اديليا مدسال: sgt2 salute dgn edika yusof…Dan bertuah nya isteri awk…semoga kalian terus bahgia hingga ke jannah…cntoh cinta unconditionally…

Sumber: Tiktok, Wiki

Previous article“Tak Sangka Kan Dah Besar Rykarl Sekarang…” – Lama Menghilang, Rykarl Tampil Bernyanyi Buat Peminat Tergamam
Next article“Tak sekoyah pun pandai…” – Jebat Jayden bangga dapat jawab semua soalan walaupun tidak pergi sekolah

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here