Home Hiburan “Jarang Kurang Ajar Sgt..”-Aliff Syukri Sembur AC Mizal, Semua Artis dekat ‘live’...

“Jarang Kurang Ajar Sgt..”-Aliff Syukri Sembur AC Mizal, Semua Artis dekat ‘live’ Tercengang

239
0

Menerusi satu klip yang menjadi topik perbualan ramai, tertular satu babak dalam sebuah rancangan yang disiaran secara langsung diantara Dato Aliff Syukri dan Dato AC Mizal yang bergaduh berperang mulut dan disaksikan oleh para artis yang hadir pada rancangan tersebut. Klip itu tertular kerana sikap hormat menghormati antara artis sepertinya suda hilang kerana sudah menyentuh hak privasi. Ketika pergaduhan tersebut berlaku, dpaat dilihat para artis yang menyaksikan babak tersebut terkedu dengan kenyataan Aliff Syukri pada ketika itu.

Mengikut sumber tertentu, pergaduhan tersebut dikatakan hanyalah satu ‘prank’ yang dikenakan untuk Dato AC Mizal. Dato Aliff Syukri yang menjadi dalang ‘prank’ tersebut cuba menghentam dan mengkritik AC Mizal namun Ac Mizal cuba mengawal keadaan tersebut dengan baik dengan meminta maaf jika ada yang terkurang. Namun, sikap yang dikelurkan oleh Dato Aliff Syukri dikatakan seperti bukan berlakon dan begitu emosi sehinggakan keluarkan kata yang tidak diingini. Aliff Syukri berkata bahawa beliau sudah menghabiskan waktu untuk hadi ke rancangan tersebut wallupun dibayar dengan bayaran yang tidak seberapa itu telah mengguris hati pihak produksi dan bukan kepada Dato Ac Mizal.

Rakaman penuh boleh ditonton di:

 

View this post on Instagram

 

A post shared by DaebaKing (@daebakingz)


Pelbagai komen diberikan seperti :

@sudin 20 sen:knp dah jauh dgn ac die berani ckp nada tinggi sape yg goyang

@ZawviahSehudi:jgn takbur bila berduit…

@KENJI@ヤクザ@KLDAMANSARAJB@77:ac x goyang Bhai dia bekas tentera kot

@superwoman:salam..hormat menghormati sesama kita plsss

@amirjengka778:manusia ada duit …macam tu… walaupun kena prank…

@ayumebi3:dye tak takut tapi yg tngh live. tidak dah kne dah 2

@unknown:korang pon dh kene prank, dato Alif pon tengah prank dato AC tu

Pergaduhan tersebut membuatkan raut wajah hos rancangan tersebut berubah risau kerana beliau perlu mengawal keadaan kerana beliau merupakan hos bagi rancangan tersebut. Beliau menyuarakan pendapat beliau ketika pergaduhan itu berlangsung dengan menyatakan bahawa persoalan beliau tidak perlu dijawab dan beliau tidak meminta untuk Aliff Syukri utnuk menjawabnya tapi Aliff sendiri yang menjawab tanpa disuruh. Namun Ac Mizal mewakili semua pihak cuba memberi permohonan maaf secara terbuka kepada jutawan terkenal itu tetapi semua barisan artis kelihatan begitu terkejut kerana ‘prank’ yang dilakukan ke atas AC Mizal
seperti realiti dan bukan sebuah ‘prank’.

Jangan lupa komen yang baik baik

Sumber dari Tiktok dan Instagram

Previous article“Ke Saya Anak Terbuang..”- Kenyataan Pemuda Iras Faizal Hussein Buat Ramai Terkejut
Next article“Pinang Lah Cepat Nana Nii…” – Shuib Duet Bersama Nana, Tapi Ramai Yg Sebut Jodoh
Seorang yang suka berimaginasi dan amat meminati penyanyi nombor satu negara, Dato' Siti Nurhaliza. Mungkin kelihatan comel dan tidak merbahaya, namun amat menyukai novel bergenre aksi-thriller. Hati-hati!

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here