“Pinang Lah Cepat Nana Nii…” – Shuib Duet Bersama Nana, Tapi Ramai Yg Sebut Jodoh

Shuib Sepahtu tidak asing lagi nama nya di Malaysia. Beliau merupakan pelawak, pelakon dan juga ahli perniagaan yang dikenali ramai. Nama nya seringkali menjadi bualan netizen kerana ramai yang simpati pada nya setelah beliau kehilangan isteri tercinta pada tahun lepas. Oleh itu, ramai juga yang sentiasa memberi kata kata positif dan komen komen membina semangat untuk nya agar terus kuat dalam menjaga anak anak sebaik yang mungkin.

Memetik ayat Shuib sebelum ini, beliau pernah mengatakan berminat pada perempuan yang pandai menyanyi sekiranya ingin memilih untuk menjadi isteri. Oleh itu, pelbagai nama nama artis yang dicadangkan oleh orang ramai untuknya, namun Shuib hanya tawakkal pada Yang Maha Esa.

Menerusi satu klip durasi pendek nyanyian Shuib bersama Nana, pemilik akaun Tiktok koleksivideositinordiana memuatnaik klip nyanyian tersebut dan ramai yang mendoakan agar Shuib melamar atau berkahwin dengan Nana kerana Nana memiliki aura nyanyian yang tidak kurang hebat nya.

Lihat klip dibawah:

 

View this post on Instagram

 

A post shared by DaebaKing (@daebakingz)

Lihat juga apa kata orang ramai:

@Dee Mohd:Nana sngt classy. dia ada dlm class nya yg tersendiri. Doa yg baik2 utk kalian berdoa, wanita baik utk lelaki yg baik dan begitu lh sebaliknya..

@Roha Na772:semoga ada jodoh untuk keduanya, macam Saya jodoh dgn Duda kematian isteri, Saya juga kematian suami.. Alhamdulllillah saling melengkapi sayang anak2

@merpatiputih:Ya Allah.. Ya Rahman.. Ya Rahim. Andai berjodoh keduanya baik utk AgamaMu dan umat Nabi Muhammad s.a.w. permudahkanlah urusan mereka.. Aamiin..

@tie hairi:jodoh rahsia Allah..dn semua yg trbaik adalah drNYA..doa ku agar ada hrpn utk kalian

@U’ul:Rasanya ciri² yg suib nak byk kt nana.. cuma mgkin humor nana dgn arwah tu yg blh buatkan keiistimewaan arwah,dan nana pasti ada keunikkan tersendiri

@Noni Fazilah:bkn senang dpt wanita mcm nana ni.. dia wanita setia..sbb pa..tak kawin².. sampai besar panjang anak dia jaga..masi bergelar ibu tunggal.

@Alynn Zulkifli:Nmpk sesuai tp bkn senang nk trima duda anak 4 besar tanggjwb lgpon nana wanita bkrjaya,rase shuib pon xnk kalo betul org biasa je

@ayuqhaleeda : Sebak, sayu.. Best sngt duet nie. Alfatihah utk siti sarah semoga rohnya sentiasa tenang dan dicucuri rahmat

Jangan lupa komen yang baik baik sahaja.

Sumber: Daebakingz

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*