Home Hiburan Lakonan Aedy Ashraf siap kenyit mata kembali curi tumpuan warganet, “Tongki dan...

Lakonan Aedy Ashraf siap kenyit mata kembali curi tumpuan warganet, “Tongki dan Iyra”

213
0

Sejak kemunculan pelakon, Aedy Ashraf yang juga sinonim dikenali sehingga kini gara-gara filem Tentang Bulan dalam drama berjudul Kisah Cinta Kita mengundang dia semakin diminati ramai.

Sehinggakan nama Aedy Ashraf tidak henti-henti dibualkan oleh peminat manakala tidak hanya mengenai lakonannya dalam drama Kisah Cinta Kita sahaja yang tular malah lakonan dia sebelum ini turut kembali menjadi perbualan.

Aedy Ashraf sekali lagi menarik tumpuan warga TikTok selepas satu rakaman video lakonan dia pada tahun-tahun lalu tular lalu mencuri tumpuan ramai pula gelagatnya dalam drama terbabit.

Aedy

Difahamkan lakonan Aedy Ashraf yang kembali tular ini merupakan dalam drama berjudul Bahagia Kasihmu yang mana dia membawakan watak sebagai Nazril dan nampaknya peminat drama Budak Tebing juga tertarik dengan hantaran individu atas nama, era_indah di TikTok.

Ini kerana, selain Aedy Ashraf terdapat juga Eyka Farhana sebagai watak utama dalam drama terbabit yang mana gandingan mereka dalam drama Budak Tebing juga yang meninggalkan kesan membuatkan ada yang meninggalkan komen mengenai watak mereka sebagai Tongki dan Iyra.

Dalam pada itu, ruang komen juga nampaknya babak Aedy Ashraf yang sempat kenyit mata mengundang dirinya turut menjadi bualan buat peminatnya.

“Tongki dan iyra”

Aedy

“Ingat iyra dengan tongki tadi…”

IMG_20220126_081450IMG_20220126_081527

“Aedy Ashraf kenyit mata…”

Aedy

“Aedy Ashraf kenyit mata…”

IMG_20220126_081545

Sumber: HCL

 

Previous article“Saya tak berniat, tpi…” Vida Mohon Maaf Terbuka Kepada Anuar Zain, Ingin Jumpa In Person- ‘Saya minat Lelaki Ini’
Next article“Hati-Hati Bila Berkata, Kita Sendiri Ada Keluarga,” – Ernie Zakri
Seorang yang suka berimaginasi dan amat meminati penyanyi nombor satu negara, Dato' Siti Nurhaliza. Mungkin kelihatan comel dan tidak merbahaya, namun amat menyukai novel bergenre aksi-thriller. Hati-hati!

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here