Home Hiburan “Alaa..,Gaya Tacood Pun Comell” – Telatah Tokti Menyakat Tarik Perhatian Ramai.

“Alaa..,Gaya Tacood Pun Comell” – [VIDEO] Telatah Tokti Menyakat Tarik Perhatian Ramai.

174
0

Kalau sebut sahaja nama Tokti atau nama sebenarnya, Datuk Seri Siti Nurhaliza sememangnya bukan hanya suara sahaja membuatkan ramai tidak jemu ‘terpvkau’ malah wajahnya yang tidak dimakan usia juga turut membuatkan peminat suka melihatnya.

Baru meraikan ulangtahun kelahiran yang ke-43, Tokti yang menyambutnya dengan tema Barbie membuatkan majlisnya itu menerima bermacam-macam pujian, mana tidaknya, awet muda sungguh penyanyi nombor satu negara ini.

Malah melihatkan satu hantaran video oleh Epie Temerloh juga, Tokti sekali lagi menjadi tumpuan sekali gus hang4t dibualkan oleh peminat dan warganet di aplikasi, TikTok.

Rakaman yang memaparkan dia disolek dengan solekan cantik ini membuatkan ramai tertarik dengan telatah Tokti yang sempat pula menyakat jurusolek disamping video terbabit ditonton ribuan kali.

Pemilik video dalam pada masa yang sama turut berkata bahawa Tokti suka membuatkan orang ketawa dengan telatah dirinya dan dalam video ini juga Tokti sempat buat hal.

Ternyata Tokti juga mempunyai perangai lucunya dan ruangan komen pula nampaknya rata-rata warganet tidak melepaskan peluang meninggalkan bermacam-macam reaksi dengan kecantikan Tokti dalam video yang dimuat naik tersebut di aplikasi, TikTok.

8 50 7 45 6 35 1

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jangan Lupa Juga Untuk Follow Kami di Page

Sumber: Tiktok epie_temerloh, http://www.klmenjeritvideo.dnq.news/

PERHATIAN: Pihak kami tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

Previous article“Doktor Maklumkan Saya Ada 6 Bulan Untuk Hidup…” – Brendan Gan Dedah Sesuatu Setelah Lama Tidak Beraksi Di Padang
Next article“Memang ada mulut-mulut pu4ka..” – Giliran Norlia Ghani brsuara isu bayaran pelakon senior
Seorang yang suka berimaginasi dan amat meminati penyanyi nombor satu negara, Dato' Siti Nurhaliza. Mungkin kelihatan comel dan tidak merbahaya, namun amat menyukai novel bergenre aksi-thriller. Hati-hati!

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here