[VIDEO] Ris4u Cara Fasha Sandha L4mbung Anak, Netizen Titip Nasihat – ‘Bah4ya Untuk Ot4k Bayi’

Pelakon jelita, Fasha Sandha menerusi satu hantaran di Instagram, berkongsi momen bahagia bersama anak bongsunya iaitu Aisha Amaira. Namun begitu, tindakan Fasha mel4mbung anaknya itu menarik perhatian dan menjadi topik perbualan hangat netizen.

Netizen risau cara Fasha lambung anak

Difahamkan, pemilik nama sebenar Nur Fasha Sandha Hassan menyatakan bahawa aksi tersebut hanyalah kerana dia merindui anaknya setelah baru sahaja pulang dari tempat kerja.

Momen paling best bila balik kerja. Rindu anak-anak ibu selalu masa ibu kat tempat kerja.

Walau bagaimanapun, cara gurauan dengan mel4mbung anaknya itu kurang disenangi warganet kerana risau anak kecil berkenaan terc3dera atau mengalami geg4ran pada bahagian ot4k sekiranya terj4tuh. Malah ada juga di antara mereka yang menasihati agar pelakon itu tidak bergur4u seperti itu lagi.

Jangan lambvng tinggi kak Fasha bahaya takut nanti Aisya jatuh ke bawah kalau terlepas tangan.

Ini berkenaan dengan ot4k dah. Dah biasa ke lambung tinggi-tinggi? Better stop Fasha bergegar ot4k.

Ingatkan sekali je dia lambung rupanya banyak kali. Seramnya takut baby terjatuh. Bahaya untuk otak bayi jugak.

Namun, Fasha memberitahu bahawa anak bongsunya itu sudah terbiasa dengan gurauan seperti itu dan menyatakan apa yang penting adalah fokus kerana ia sama seperti mendukung anak, di mana kadang-kadang anak juga boleh terlepas dari genggaman ketika didukung.

Dah biasa dah buat macam tu insyaAllah okay.

Kena pastikan awak fokus, fokus sama macam sedang mendukung. Mendukung pun kadang-kandang boleh terlepas kan?

‘Rindu anak-anak’

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Fasha Sandha (@fashasandha)

Sumber : fashasandha

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*